علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در آینده ای نزدیک و طی فرایند قانونی و پس از کسب مجوز از ادارات مربوط نسبت به توسعه این شهرک اقدام خواهد شد.
وی اظهارداشت: مساحت این شهرک بیش از 600 هکتار است و مهمترین واحدهای صنعتی استان در این شهرک صنعتی استقرار یافته اند که بر این اساس توسعه و تکمیل زیرساخت های لازم برای این شهرک به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
نظری با بیان اینکه درمجموع احداث و توسعه 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان در دستور کار است افزود: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله اولویت های اصلی این شرکت برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی است تا ضمن رونق تولید ،اشتغالزایی بیشتری در شهرک ها ایجاد شود .
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واحدهای صنعتی از تلاش مسئولان برای حل این مشکلات خبر داد و گفت: برق مصرفی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رشد 22 درصدی داشته که نشانگر توسعه و پویایی صنعت است .
وی با بیان اینکه زیرساخت ها و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی در 17 شهرک و ناحیه صنعتی استان فراهم شده است، ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت طرح ‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که در این راستا منابع مالی خوبی برای سال جدید در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.