به گزارش ایرنا ،حجت الااسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: وضعیت اقتصادی فعلی جامعه به هیچ عنوان شایسته مردم ونظام اسلامی نیست و باید با افزایش نظارت و برخورد با عاملان بی نظمی بازار بر اوضاع مسلط شد.
خطیب جمعه خلخال اظهار داشت: در شرایط فعلی انتظار مردم از مسئولان در هرسه قوه مجریه، مقننه وقضاییه افزایش نظارت بر توزیع وقیمت کالاهای ضروری جامعه وبرخورد قاطع با مفسدین اقتصادی،محتکران ومتخلفان است.
اودر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) در این شهرستان گفت: بسیج نیروی مخلص خدا بوده و وجود آن و حضور ان در صحنه ، ایران اسلامی را از گزند دشمنان داخلی وخارجی مصون کرده است.
وی بیان کرد: رزمندگان بسیجی در گذشته اگر به صورت نظامی از دست آوردهای انقلاب دفاع کردند امروز نیز در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن وارد نبرد شده و برای حفظ منافع نظام جانفشانی می کنند.

** امام جمعه بیله سوار: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور راه حل وجود دارد
حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رییس جمهوری واعضای هیات دولت گفت: مشکلات اقتصادی کشور راه حل داشته وبن بستی وجود ندارد.
وی بیان کرد: با مدیریت اقتصادی وکار قوی وپرحجم حل مشکلات اقتصادی امکان پذیر است ومسئولان باید شب وروز نشناسند.
او اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بر مدیریت اقتصادی تاکید کردند وفرمودند که یکی از مشکلات مدیریت اقتصادی استفاده بد از ظرفیت ها ومنابع داخلی است.
خطیب جمعه بیله سوار اضافه کرد: مشکل دیگری که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند نقدینگی ومهار آن است.
قیاسی با اشاره به آغاز محاکمه مفسدان اقتصادی در کشور عنوان کرد: عملکرد قاطعانه قوه قضائیه در برخود با مفاسد اقتصادی می تواند آسیب های وارده بر چهره نظام اسلامی را در عرصه اجرای عدالت که مطالبه به حق مردم است، ترمیم واعتماد مردم به دستگاه قضائی را تحکیم بخشد.
امام جمعه بیله سوار با اشاره به تصویب کلیات لایحه منطقه آزاد اردبیل در مجلس از تلاش های بی وقفه نماینده ولی فقیه در استان، استانداران و فرمانداران قبلی و فعلی ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.