سردار مستعد حصاری جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:این رزمایش نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان بوده و بسیجیان در سراسر استان با تجمع بزرگ خود ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.
وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این رزمایش گروههای جهادی نیز برای ارائه خدمات مختلف به مناطق محرومان استان اعزام شدند.
به گزارش ایرنا ، در شهرستان بیله سوار مغان این رزمایش با حرکت گردان های بیت المقدس از محل استقرار نیروها با همراهی مسئولان شهرستان بیله سوار به سمت میعادگاه نماز جمعه در قالب گردانهای بیت المقدس و عاشورا برگزار شد.
یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار هدف از برگزاری رزمایش در مرحله اول را ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان بسیج٬ ایجاد امید و نشاط برای نیروهای وفادار و انقلابی و نشان دادن اقتدار بسیج و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان عنوان کرد و افزود:در مرحله دوم این رزمایش گروه های جهادی بسیج سازندگی جهت کمک به مردم در عرصه های مردم یاری٬ بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، در شهرستان اردبیل این رزمایش با حضوراعضای گردان‌های بیت‌المقدس در خیابان های شهر و حضور بسیجیان در نماز جمعه برگزار شد.
حسن دهقان‌نیا فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز گفت: وحدت و اقتدار مردم ایران توطئه های دشمنان را تاکنون خنثی کرده است و جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج قدرت خود قرار دارد.
در شهرستان های پارس آباد ، کوثر ، نیر ، سرعین ، مشگین شهر ، خلخال، نمین و گرمی مغان نیز رزمایش وحدت ، خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاهیان محمد (ص) 2 با نمایش اقتدار نیروهای بسیج در خیابان ها و معابر شهرها و نیز حضور نیروهای متخصص بسیج در مناطق محروم برای ارائه خدمت به محرومان برگزار شد.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.