در آستانه سالتحصیلی کاروان تجهیزات ورزشی  بهداشتی ویژه مدارس استان اردبیل راهی مدارس شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که به همت آموزش و پرورش استان اردبیل و در سالن تختی اردبیل برگزار شد، تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش  مسئولان استان اردبیل راهی مدارس شد تا در آغاز سالتحصیلی تجهیز این امکانات ورزشی و بهداشتی را در مدارس شاهد باشیم.
در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تبریک عید سعید غدیر خم به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت اظهار کرد: بنده به دلیل آنکه به آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه کشور اعتقاد دارم بیشترین وقت و جلسات را با مدیران آموزش و پرورش دارم به طوری که در این عرصه باید بیشترین وقت و هزینه را صرف کرد.
علی نواداد خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواهیم کشورمان در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد باید به آموزش و پرورش بها دهیم و سعی داشته باشیم تا نظام تعلیم و تربیت را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
وی گفت: در این شرایط که دشمنان ما با انوع ترفندها و حیله‌ها نسل آینده ما را مورد هجمه قرار داده‌اند توجه به تعلیم و تربیت تعالی‌بخش می‌تواند نسل آینده ما را مصون کند که ضرورت دارد بیشترین سرمایه‌گذاری را در این عرصه انجام دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اهمیت محیط خانواده و مدرسه را در تربیت و تعالی نسل آینده بسیار خطیر و حساس خواند و بیان کرد: آموزش و پرورش ما زمانی می‌تواند در مسیر تحول گام بردارد که برجسته‌ترین و بالاترین سرمایه تعلیم و تربیت که همان معلمان و دانش‌آموزان است را بیشتر مورد توجه و اهتمام قرار دهد.
نواداد افزود: اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی که برای اولین بار اتفاق می‌افتد اقدامی مبارک است که در  مسیر سازندگی، نشاط و شادابی نسل آینده گام‌های زیربنایی برداشته تا روز به روز با بها دادن به این کارها بتوانیم حرکت‌ها را منسجم‌تر کنیم.
وی ادامه داد: در این شرایط خطیر کشور که مشکلات و دغدغه‌های مردم و خانواده‌ها روزافزون است باید معلمان و متولیان حوزه تعلیم و تربیت بهترین فضا و آرام‌ترین شرایط را برای تربیت نسل آینده فراهم کند تا تاثیرگذاری آن را در سال‌های آینده شاهد باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تاثیرگذاری امر ورزش را در مدارس به ویژه بها دادن به ورزش صبحگاهی را بسیار ضروری دانست و گفت: باید دانش‌آموزان روزانه با ورزش صبحگاهی و انگیزه و نشاط بیشتر راهی کلاس‌های درس شوند تا جریان آموزشی به یک جریان تاثیرگذار و مطلوب دانش‌آموزان تبدیل شود.
نواداد اظهار کرد: شایسته است با بهره‌گیری از معلمان و مربیان باانگیزه در این زمینه ورزش صبحگاهی در مدارس مورد توجه قرار گیرد تا نسل آینده به دور از رخوت و سستی و بی‌انگیزگی بتوانند سرحال و شاداب در مسیر تعلیم و تربیت گام بردارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.