به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی آسودی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در اردبیل افزود: ما راه بن بست نداریم و همه کارها را با مدیریت جهادی و تکیه برتوانمندی های داخلی می توان پیش برد.
وی اطهارداشت: همچنین با قانونمداری و لایتمداری می توان توطئه های دشمن را در مسائل مختلف خنثی کرد چرا که دشمن همواره از اتحاد و همدلی مردم ایران واهمه داشته و دارد .
آسودی با بیان اینکه شهدا الگوی اصلی برای دفاع از میهن اسلامی هستند افزود: اکنون کشورهای اسلامی در دفاع از سرزمین خود راه و شیوه شهدای ایرانی را الگوی خود قرار می دهند .
وی ادامه داد: شهیدان عاشق و شیفته ولایت فقیه بودند و لحظه ای هم از ولایت غافل نبودند و بخاطر همین هم در دفاع از میهن اسلامی تا آخرین لحظه جانفشانی کردند.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: قانون ،ولایت فقیه و مردم اساس جمهوری اسلامی هستند و با تکیه به این سه محور می توان ایران اسلامی را به قله پیشرفت و تعالی رساند .
وی تداوم راه شهدا را در کشور یادآور شد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر انسان های ساده زیستی بودند که صفات و ویژگی های آنان باید سرمشق نسل حاضر باشد .
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ساده زیستی مورد تاکید اسلام است و مسئولان باید ضمن ساده زیستی حل مشکلات مردم را اساس کار خود قرار دهند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.