با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با آثاری از 13 عکاس استان اردبیل، نمایشگاه عکس «رد پای نور» در حوزه هنری اردبیل گشایش یافت. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امین رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه عکس‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از ایام ماه رمضان و شب‌های قدر و نماز عید سعید فطر می‌باشد، گفت: این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان برپا شده است. 
وی با بیان اینکه در فراخوان اولیه این نمایشگاه 200 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شد، افزود: با همت هیات بررسی و داوری 37 قطعه عکس از 13 عکاس به مرحله نمایشگاه راه یافت. 
رجبی تصریح کرد: در این نمایشگاه عکس‌هایی زیبا و ارزشمند از لحظات ناب نیایش و مناجات به نمایش گذاشته شده است.   رئیس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه در این نمایشگاه بهرام آد شیرین پور با 6 اثر، محمدعلی آیشم با 3 اثر، آرمان اصغری با 2 اثر، علی انوار با 7 اثر، سارا بیگ محمدی با 1 اثر، پویا پاشایی با 2 اثر، موسی تقوی با 3 اثر، بهزاد جوادزاده با 1 اثر، کامل روحی با 2 اثر، رضا زارع با 5 اثر، سعید زعفری با 1 اثر، مهدی ویسانیان با 3 اثر و سیدساجد یعقوبی با 1 اثر، حضور دارند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت عید سعید غدیر خم در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل افتتاح می‌شود و تا 14 شهریور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.