در ضلع شمالی غرفه موسسه در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم، سیستم" وی آر" یا واقعیت مجازی راه اندازی شده که برای نخستین بار نرم افزار واقعیت مجازی جماران در آن به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش جماران؛ غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در سالن شبستان در مساحتی بیش از یکصد متر بنا گردید. در قسمت جنوبی غرفه "میز شن" با هدف قصه گویی و سرگرمی برای کودک و نوجوان با موضوع امام خمینی(س) و فرهنگ انقلاب اسلامی همراه با تصویر سازی های شنی (توسط علی علیجان زاده)  به اجرا می شود. در جنب میز شن "میز کودک"  نیز با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی نامه امام خمینی(س) و فرهنگ انقلاب اسلامی با تکنیک برش کاعذ و ساخت کاردستی توسط کودکان و نوجوانان همراه با قصه گویی با موضوع داستانهای امام خمینی(س) و قصص قرآنی توسط حجت الاسلام والمسلمین طاهری به اجرا در می آید که از استقبال بی نظیری برخوردار شده است.  

در ضلع شمالی غرفه موسسه در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم، سیستم" وی آر"  یا واقعیت مجازی راه اندازی شده که برای نخستین بار نرم افزار واقعیت مجازی جماران در آن به نمایش گذاشته می شود.

در حاشیه غرفه موسسه نگارخانه تصاویر شامل عکس تابلو های نگارستان امام خمینی(س) به معرض نمایش گذاشته شد. این  نگارخانه مجهز به سیستم" اِی آر" است که بازدید کنندگان می توانند تابلو های نگارستان امام خمینی(س) را با نرم افزار  و اپلیکیشن مبایلی بازدید کنند.

در بخش دیگری از این غرفه به معرفی پرتال امام خمینی(س) پرداخته شد که مجهز به سیستم   " آر کیو کد" جهت دسترسی نرم افزار های بارکد خوان های موبایلی برای دسترسی سریع به پرتال امام خمینی(س) و صفحات شبکه مجازی موسسه تعبیه شده است.

لوکیشن جایگاه امام خمینی (س) در حسینیه جماران، جهت بازدید علاقمندان به شیوه ای بسیار دیدنی در ضلع شمال غرفه بنا گردیده است که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

استفاده از کیوسک های اطلاع رسانی به منظور دسترسی آسان و شخصی آنلاین به پرتال امام خمینی(س)، نرم افزار مجموعه آثار امام خمینی(س) صحیفه امام خمینی(س) تعبیه شده است.

استفاده از چهار "ال سی دی" جهت نمایش تصاویر و کلیپ های متنوع با موضوع امام خمینی(س) و قرآن از دیگر تمهیدات غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است.

 در نمایشگاه امسال یادمان خدمات آیت الله اشراقی در دفتر حضرت امام و مطالعات قرآنی ایشان بعنوان یکی از مفسرین قرآن کریم، در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) خودنمایی می کند. علاقمندان می توانند با مراجعه به سالن شبستان، ستون 35 نسبت به بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) از امکانات متعدد بهره مند گردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.