پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)؛

حجت الاسلام رحمانی: همه سخنان حضرت امام منبع قرآنی دارد

حجت الاسلام رحمانی در بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: هیچ سخن و پیامی از حضرت امام سراغ ندارم که منبع آن از مفاهیم قرآنی نباشد.

به گزارش جماران؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رحمانی شب گذشته در بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با بیان این مطلب افزود: هیچ  پیام و سخنی از سخنان حضرت امام(س) که خارج از مفهوم قرآن و روایات و احادیث ائمه اطهار که خود مبین آیات قرآن است، نمی توان یافت. رحمانی افزود: در طول تاریخ اسلام غیر از اهل البیت و ائمه اطهار، در میان شخصیت ها و فقهای دیگر کم سراغ داریم که اینگونه در دفاع از قرآن و اسلام چنین گامهای بلند برداشته باشند.  حجت الاسلام رحمانی تصریح کرد:  خوشبختانه سخنان و پیامهای حضرت امام در زمینه های فقه، فلسفه، حکومت، اخلاق، عدالت اجتماعی، بنیان های اخلاقی که در کلام ایشان نقل کرده در چند جلد از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گردآوری و منتشر شده که کار بسیار ارزشمند و منحصر بفردی است و امیدوارم این امر مهم در سالهای آینده گسترده تر ادامه پیدا کند.

عضو دفتر حضرت امام(س) با اشاره به پاسخگویی حضرت امام در هفتاد سال گذشته به شبهات در زمینه دین و قرآن تصریح کرد: حضرت امام در همه زمینه ها از بیان معارف قرآن فاصله نداشتند و در سال 1321 وقتی که دیدند به قرآن و عترت، جسارت صورت گرفت با چاپ کتاب کشف الاسرار پاسخ به شبهات را بخوبی داد که اکنون جای این کتاب در غرفه خالی است! وی افزود:  در آن زمان شخصی که کتابی به نام اسرار هزار ساله نوشت، کتاب کشف الاسرار پاسخ قاطع و علمی به آن کتاب بود و بیش از پیش توجه جامعه اسلامی و انسانی به بازگشت به قرآن برای رسیدن و دستیابی به استقلال و آزادی حاکمیت نظام اسلامی را بهمراه داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.