هیچ‌کدام از حجاج ایرانی به ویروس کرونا آلوده نشده‌اند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کرونا در عربستان ریشه‌ کن نشده است، گفت: خوشبختانه هیچ کدام از حجاج ایرانی تاکنون به ویروس کرونا آلوده نشده‌ اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ حسن هاشمی افزود: کرونا ویروسی است که التهابات تنفسی را در پی دارد و عربستان از جمله کشورهایی است که بیشترین تعداد ابتلا و مرگ و میر در زمان شیوع بیماری را به میزان نسبتا بالا داشته است.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز هم در عربستان ریشه کن نشده است، گفت: خوشبختانه هیچکدام از حجاج ایرانی نه در گذشته و نه تاکنون مبتلا نشده‌ اند و مصاحبه‌ های مسئولان وزارت بهداشت در این باره بیشتر جنبه هشداری دارد و نباید برای مردم هراس بیهوده ایجاد کرد. هاشمی با تقدیر از تلاش‌ های کارکنان سازمان حج و زیارت، گفت: مدیران کاروان‌ ها توصیه‌ های لازم را به حجاج داشته‌ اند و در تمام پروازها یک نفر از تیم پزشکی حج و زیارت اقدامات و توصیه‌ های لازم را به حجاج ارائه می‌ دهد. وی افزود: در بدو ورود حجاج به کشور، در فرودگاه نیز خدمات اورژانس به طور کامل انجام می‌ شود و مردم مطمئن باشند جای هیچ نگرانی نیست و فقط باید توصیه‌ های پزشکی را جدی بگیرند و مراقبت کنند. منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید