عینک‌ آفتابی همواره جزئی از مد و لباس هستند؛ در این مطلب با عینک‌های پاییز و زمستان ۲۰۱۵ آشنا می‌شویم.

به گزارش جی پلاس، عینک همیشه جزء جدایی‌ناپذیر دنیای مد و لباس بوده است و خوشبختانه گرایش‌های برتر پاییز و زمستان ۲۰۱۴/۲۰۱۵ از همیشه متنوع‌تر و جذاب‌تر بوده است. عینک و متعلقات دیگر در دنیای مد و لباس همیشه به عنوان عنصر تکمیل‌کننده زیبایی در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل در اینجا برخی از مهمترین گرایش‌های برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

فرم‌های گرافیکی

یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین گرایش‌های عینک آفتابی برای این فصل اشکال گرافیکی و عینک‌های فرم‌دار مربع، مثلث، بیضی و دایره‌شکل بوده است. این فرم در ترکیب با سایه‌های مختلف رنگ، اعجاب‌آور است.

عینک‌های آفتابی خیلی بزرگ

شاید بعضی وقت‌ها دوست داشته باشید ظاهر خود را از چشم دیگران پنهان کنید، در این مورد عینک‌های بزرگ و مات راه نجات شماست. خوشبختانه با توجه به تنوع مدل‌های این دسته، شما می‌توانید این کار را در نهایت جذابیت و به صورت بسیار مدرن انجام دهید.

عینک‌های چشم گربه‌ای

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما عینک‌های چشم گربه‌ای همچنان با قدرت تمام در میان گرایش‌های پرطرفدار حضور دارد.

عینک‌های خلبانی

عینک خلبانی معمولا همیشه در میان عینک‌های برتر قرار داشته است و دلیل آن نحوه قرارگیری و فرم بسیار زیبای آن بر روی صورت است. این عینک در این فصل بازگشت دوباره‌ای به دنیای مد داشته است.

عینک با قاب پلاستیکی بزرگ

۹

در مورد عینک معمولا جمله «هر چه بزرگ‌تر، بهتر» همیشه جواب نمی‌دهد، اما در مدل‌های امسال ترکیب فلز و پلاستیک با قابهای بزرگ بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. این عینک‌ها با ظاهر رسمی و غیررسمی به راحتی هماهنگ می‌شود و یکی از دلایل محبوبیت این عینک‌ها هم همین مساله است.

اثر امبره (Ombre)

۱۰

تغییر رنگ از تاریک به روشن یا همان امبره در بسیاری از عینک‌های محبوب امسال دیده شده است. ترکیب این عینک با پارچه‌هایی با سایه‌های مشابه و رنگ‌آمیزی مشابه ناخن‌ها بسیار جذاب و پرطرفدار است. برندهای روبرتو کاوالی و ولنتینو در این مدل عینک از دیگران برتر هستند و تنوع سایه‌ای بی‌نظیری را ارائه کرده‌اند.

عینک‌های تمام شفاف

این عینک‌ها یک طراحی ایده‌آل برای موقعیت‌های مختلف به‌ویژه موقعیت‌های اداری است.

منبع: سایت مدآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید