وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن قصد دارد با ابزار پول و جاذبه های جنسی، باور، آرمان، نگاه و سبک زندگی مردم را تغییر دهد تا بتواند شبکه نفوذ را ایجاد کند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت در مشهد افزود: دشمن درصدد است این تغییرات را در سه گروه مردم و افکار عمومی، نخبگان و مسئولان ایجاد کند و همچنین قصد دارد دشمن را دوست نشان دهد.

وی اظهار کرد: دشمن تراشی و ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نیروها و مسئولان ارزشی نظام نیز از دیگر برنامه هاست که دشمن دنبال می کند و تخریب شورای نگهبان از جمله آنان است.
وی گفت: دشمن با حربه های تهدید و ترس، وعده های دروغ، مشغول کردن مسئولان به خیال پردازی، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست، شایعه سازی، القای یأس، قبح زدایی و تغییر در خطوط قرمز، خیرخواه نشان دادن خود و تحریف سخن حق و ارائه تفسیر باطل از حق ، تغییر افکار مسئولان را دنبال می کند.
مصلحی ادامه داد: در برابر برخورد آنها باید سعی نمود فضای جامعه ضد آمریکایی باشد و اصول و فضایل اخلاقی در جامعه حفظ شود.
وی گفت: در نفوذ جریانی دشمن سعی دارد شبکه قوی و کارآمد روحانیت را از بین ببرد و یک شبکه به وجود بیاورد تا جریان نفوذ را ایجاد کند.

* آمریکا قصد بی ثباتی کشور را دارد
معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه نیز گفت: آمریکا قصد دارد مملکت را بی ثبات کند زیرا بی ثباتی به معنای تسلیم و سقوط است و همچنین قصد دارند در کشور نفوذ کنند.
سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر نفوذ در مبانی دینی و اسلامی برای ساخت اسلام مدنی به جای اسلام انقلابی را از دیگر اهداف دشمن دانست و تأکید کرد: آنها برای تحقق نفوذ به دنبال معتدل سازی افراطیون و انقلابیون هستند در حالی که اعتدال در انقلاب معنا ندارد و باید همه انقلابی باشند.
وی گفت: نقش نخبگان و خواص و مراجع تربیتی مردم و مساجد این است که ویژگی های نمایندگان اصلح و برتر را معرفی کنند که ولایت مداری، اهتمام به بیت المال، قانونمداری، کارآمدی و تخصص از جمله این ویژگی هاست.
سپهر افزود: کسانی باید به مجلس راه یابند که قدرت جریان سازی داشته باشند و سخت کوش و بن بست شکن باشند و بتوانند با جریانی که ایجاد می کنند در بزنگاه ها رأی جمع کنند.
وی گفت: کسانی باید نماینده شوند که وامدار جریانات مختلف نباشند و معتمدان و عقلا آنها را تعیین کرده باشند.

* آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز گفت: دشمن در عرصه سیاسی سرمایه گذاری کرده است زیرا عرصه سیاسی عرصه زودبازده و کم هزینه است و چون با رأی مردم رقم می خورد بسیار موجه است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب علی نظری افزود: آمریکا تمام میدانهای فرهنگی، اقتصادی و نظامی را آزموده و به نتیجه نرسیده است و در شرایط کنونی تنها راهی که برای آنها فراهم شده عرصه سیاسی است و لذا اوباما در کنگره اذعان می کند که به جز مذاکره راهی در برابر ایران ندارند.
وی ادامه داد: آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته و بنابراین آخرین عرصه مبارزه عرصه سیاست با حربه انتخابات است.
نظری تصریح کرد: این انتخابات، انتخابات عادی نیست که رقابت بین جریان های درون نظام باشد بلکه نبرد بین آمریکا و انقلاب اسلامی است و آنچه که باید رقم بخورد یک مجلس با شاخص مشخص ضد استکباری و ضد آمریکایی است.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: نفوذ فکری و تبدیل آن به نفوذ عملیاتی و در نتیجه انتخاب شدن کسانی که نفوذ را میسر سازند از اهداف آمریکاست.
نظری تأکید کرد: ما نباید در آنچه حق می دانیم به دلیل تبلیغات روانی کوتاهی کنیم و باید حق خود را اظهار کنیم و طفره نرویم و مواضع انقلابی خود را داشته باشیم و تحت تاثیر عملیات روانی قرار نگیریم.
وی اظهار کرد: از اصولگرایان می خواهیم منافع خود را به منافع جمعی ترجیح ندهند.
نظری گفت: تعدد نامزدهای ارزشی و انقلابی به نفع دشمن است و اگر این اتحاد که به انحای مختلف شکل گرفته است سست شود در مسیر انقلاب اسلامی نخواهد بود و نباید بدون توجه به شرایط انقلاب اسلامی به دنبال منافع شخصی بود.
وی تصریح کرد: باید با این اتحاد عقبه خوبی برای خطوط رزم با آمریکا تشکیل داد و افرادی را که سابقه انقلابی و مجاهدت داشته اند و به منافع شخصی خود توجهی ندارند انتخاب کرد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اگر کسی به جمع بندی نرسید باید به دلسوزان انقلاب که از جان و مال و آبروی خودشان گذشته اند اعتماد کند.

* کسانی که بصیرت دارند مردم را آگاه کنند
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) نیز در این جلسه با اشاره به تاریخ انبیا گفت: تقابل سامری - هارونی در دوران تمام انقلاب های انبیا وجود داشته است و در انقلاب جمهوری اسلامی نیز این تقابل به شکل دو جریان متعهد به پایه های دینی و جریان جواهان وابستگی به غرب نمود پیدا کرد.
حجت الاسلام حسین طیبی فر افزود: در انقلاب اسلامی جبهه ملی و نهضت آزادی خواهان وابستگی به غرب بودند که امام راحل با بینش و آگاهی خاصی که داشتند این جریان را کنار زدند.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: افرادی درصدد هستند که کسانی را به مجلس بفرستند که بستر تفکر لیبرالی را ایجاد و راه نفوذ دشمن را هموار کنند.
طیبی فر افزود: این افراد باید به مردم معرفی شوند و باید برای مردم تبیین کرد که چه کسانی بستر فتنه ها را فراهم کرده اند.
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد و باید برای مردم تبیین کرد که بی بی سی چه کسانی را تبلیغ می کند و انتخاب چه کسانی آمریکا را شاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: باید برای مردم توضیح داد که اگر نمایندگانی انتخاب شوند که به دنبال نوکری غرب و اشرافیت باشند خیانت به اسلام و نظام اسلامی است.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) افزود: کسانی که بصیرت دارند و پشت صحنه را می توانند درک کنند باید به مردم آگاهی بدهند که اگر آنها در این آگاهی رساندن و هوشیار کردن مردم کوتاهی کنند تجربه مشروطه دوباره تکرار خواهد شد.
وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که نامزدهایی که در فهرست کسانی هستند که دل به آمریکا سپرده اند یا در فتنه حضور داشته اند، دشمن در آنها ظرفیتی پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کرده و ممکن است خود نامزد هم از این امر بی اطلاع باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.