نماینده مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر صدا و سیما در خصوص پخش نشدن مراسم شب های عزاداری محرم حرم مطهر امام خمینی(س) از صدا و سیما، گفت: من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم اما شاید مراسم حرم جاذبه نداشته است که پخش نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، برای چندمین سال متوالی مراسم عزاداری شب‌های محرم حرم مطهر امام خمینی(س) از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پوشش داده نمی‌شود. امسال نیز مانند سال‌های گذشته باوجوداینکه در این مراسم سخنرانانی چون سید محمود علوی وزیر اطلاعات و مجید انصاری معاون رئیس‌جمهور سخنرانی کردند و مراسم این شب‌ها با استقبال پرشور مردم روبرو بود اما صداوسیما بااینکه برنامه‌های مختلفی را از سراسر ایران پوشش می‌دهد از پوشش مراسم عزاداری اباعبدالله در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به دلایل نامعلومی سرباز می‌زند و کوچک‌ترین خبر، تصویر یا گزارشی را از حرم مطهر امام خمینی به نمایش نمی‌گذارد.

خبرنگار جماران از غلامرضا کاتب یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده مجلس در هیئت نظارت بر صداوسیما علت این موضوع را جویا شد که وی در پاسخ گفت: «شما نمی‌دانید که چرا پخش نمی‌کند؟ بنده خبر ندارم که چرا پخش نمی‌کند. شاید مراسم آنجا جاذبه‌ای نداشته است».

عضو هیئت نظارت بر صداوسیما ادامه داد: «من چون از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم باید موضوع را برسی کنم تا ببینم دلیل این مسئله چه چیزی بوده است».

وی در این خصوص که چرا مراسمی مانند مراسم حرم مطهر امام خمینی(س) در تلویزیون جمهوری اسلامی نباید پخش شود گفت: «برای صداوسیما مهم داشتن جاذبه مردمی است بالاخره خیلی مکان‌ها جاذبه ندارند و از صداوسیما پخش نمی‌شوند خیلی مکان‌ها هم جاذبه‌دارند و پخش می‌شوند. به‌عنوان‌مثال همه مراسمی که در زنجان برگزار می‌شود به دلیل این‌که دارای جاذبه است از صداوسیما پخش می‌شود. اما من این موضوع را در جلسه آینده هیئت نظارت بر صداوسیما پیگیری خواهم کرد».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.