پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

همزمان با ایام ارتحال آیت الله بهجت صورت گرفت

بازنشر «ویژه نامه خلق» با محوریت آیت الله العظمی بهجت

ویژه نامه خُلُق با محوریت بزرگداشت ارتحال آیت الله العظمی بهجت (ره) با قالبی نو بازنشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، به همت مؤسسه فرهنگی دارالهدی، وابسته به بنیاد علمی فرهنگی هاد، ویژه نامه خُلُق با محوریت بزرگداشت مقام علمی و معنوی آیت الله العظمی محمد تقی بهجت (ره)، همزمان با ایام رحلت ایشان، با قالبی نو بازنشر و در دومین همایش سالیانه اخلاق حوزه علمیه کشور برای تجلیل از شخصیت اخلاقی و تربیتی آیت الله بعجت به علاقه مندان عرضه شد .

محتوای این ویژه نامه، به موضوعاتی مانند «شاهکاری در تربیت»، «راز موفقیت»، «زیست نامه آیت الله بهجت (ره)»، «روش سلوکی و تربیتی آیت الله بهجت (ره)»، «تناسب کرامات با مقامات»، «بالاتر از طی الارض»، «اخلاق اجتماعی در سیره آیت الله بهجت (ره)»، «شیوه صاحب نظری» و «عشق عفیف» اختصاص یافته است.

گفتنی است که در این نسخه از ویژه نامه، ویژگی نو و کم نظیری در برخی از صفحات آن گنجانده شده است که فناوری نو در انتشارات علمی کشور و در میان آثار حوزه های علمیه کشور شمرده می گردد.

صفحه پویا (واقعیت افزوده)، نام این فناوری است که به وسیله آن می توان فیلم، صوت یا عکس مربوط به برخی از مطالب را بر روی تلفن همراه هوشمند مشاهده کرد.

خوانندگان این ویژه نامه متنوع می توانند برای نصب برنامه این قابلیت ویژه نامه، به پایگاه اینترنتی بنیاد علمی- فرهنگی بنیاد هاد با نشانی www.bonyadhad.ir مراجعه کنند و پس از نصب آن، دوربین تلفن هوشمند خود را مقابل جلد و صفحات خاصی که نمایه پویا دارد، قرار دهند و از فیلم، صوت و عکس تدوین شده در آن صفحات، با محوریت بزرگداشت مقام علمی و معنوی آیت الله العظمی بهجت (ره) استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.