کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: جوانان ایران اجازه نفس کشیدن به حریفان را نمی دادند

جی پلاس ، حامد حدادی در نشست خبری بعد از قهرمانی ایران در رقابت‌های فیبا آسیا چلنج اظهار کرد: بالاخره به آرزویم رسیدم اما فکر کنم دیر رسیدم. از طرفی هم از این ناراحتم که شرایط میزبانی به گونه‌ای شد که استقبال زیادی از بازی‌ها انجام نگرفت. دوست داشتم با سالن مملو از تماشاگر قهرمان می‌شدیم اما متاسفانه حتی خود بسکتبالی‌ها نیز از ما حمایت نکردند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: خود من هر وقت بازی باشد به سالن می روم و از بازیکنان حمایت می کنم اما در این تورنمنت پیشکسوتان و همبازیان ما هم به سالن نیامدند و از ما حمایت نکردند و من خیلی ناراحت شدم.

وی ادامه داد:‌ به نظر من تماشاگران اصلی ما همان ۷۰-۸۰ نفری بودند که در دیدار با هند و در روزی که فوتبال برگزار شد به سالن آمدند و ما را تشویق کردند. دست تک تک آن‌ها را می بوسم.

حدادی همچنین بیان کرد: متاسفانه برای این تیم خیلی حاشیه درست کردند. گفتند ضعیف است اما این جوانان آنقدر خوب کار کردند که ایران به حریفانش اجازه نفس کشیدن نداد و جز بازی برابر اردن و ژاپن تمام حریفان را با اختلاف شکست دادیم.

کاپیتان تیم ملی ایران با اشاره به دیدار اردن و ژاپن بیان کرد: ژاپن سبک خاصی برابر ما رو کرد. ۴ بازیکن من را کنترل می کردند و دیگر بازیکنان ایران خالی بودند اما آنقدر شرایط عجیب بود که نمی توانستند شوت بزنند اما آن مسابقه برای ما چالش بسیار خوبی شد و به ما کمک کرد. اردن نیز شرایط خاص خودش را دارد. تیمی خوب دارند و با توجه به اینکه همیشه برابر این تیم مشکل داریم باز هم آن‌ها را شکست دادیم.

او درباره دیگر تیم‌ها نیز بیان کرد: چین تیم جوانی به رقابت‌ها فرستاده است اما ۴-۵ سال است که روی این تیم سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این تیم قرار است برای المپیک ۲۰۲۰ آماده شود و چینی‌ها در تمام تورنمنت‌ها از این تیم استفاده می کنند. به هر حال ما خیلی منسجم کار کردیم و در فینال نیز ۴۷ گل خوردیم. این تیم کره چند سال پیش ما را شکست داد اما ما با قدرت دو بار آن ها را پشت سر گذاشتیم.

حدادی افزود: اینکه می گویند تورنمنت ضعیف است یا تیم‌ها ضعیف هستند حاشیه درست کردن برای بسکتبال است. این رفتارها اشتباه است، این که بگوییم این بازیکن باشد آن بازیکن نباشد یا این بازیکن مصدوم شود تا من وارد میدان شوم. این رفتارها زشت است. پس کی می خواهیم همدل شویم. با این وضعیت پیشرفت نخواهیم کرد اگر قرار است زیراب بزنیم رشد نمی کنیم. به نظر من این رفتارها اصلا درست نبود. باید از این تیم حمایت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید