سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم شروع خوب‌مان از بازی فردا با سایپا باشد.

جی پلاس، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم و باید بگویم فرکی استاد خود من از نظر اخلاقی و فنی بوده است و امیدوارم درس‌هایی که از او یاد گرفته‌ام سرلوحه کارهایم قرار دهم.

وی ادامه داد:‌از این نظر می‌گویم بازی سختی داریم چرا که آقای فرکی شناخت خوبی نسبت به مجموعه فولاد خوزستان دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص اینکه چقدر از وقفه ایجاد شده در لیگ توانسته‌اند استفاده کنند گفت: ما از این وقفه استفاده کردیم و تمرین‌ها و اردوهای بسیار خوبی را داشتیم و با نوع رفتاری که بازیکنانم از خود نشان دادند، آن‌ها از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند و فکر می‌کنم با حمایت هواداران‌مان شرایطی فراهم خواهد شد که چهره دگرگون شده‌ای از فولاد را به نمایش بگذاریم وامیدواریم از بازی فردا با سایپا بتوانیم دست پر خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: سروش سعیدی کارت بازی‌اش صادر شده است که جا دارد از هیات مدیره و بویژه آقای رضایی که در این راستا تلاش‌هایی داشتند قدردانی کنم. همچنین ساسان انصاری هم به مجموعه ما اضافه شد. ضمن اینکه ما از یک ماه قبل به دنبال جذب یک بازیکن خارجی بودیم که شرایط آن هم مهیا شد و ما روی این بازیکن حساب ویژه‌ای داشتیم و در تلاش بودیم که از نظر هماهنگی به شرایط خوبی برسد ولی باید بگویم تا این لحظه نمی‌دانم که می‌توانیم در بازی فردا از او استفاده کنیم یا خیر چرا که حضور او در هاله‌ای از ابهام است. البته او مصدوم نیست و فقط کارت ITC او صادر نشده است. ارنست قابل بازی کردن در چند پست را دارد و خیلی سریع با بازیکنان هماهنگ شده است.

وی بیان کرد: ما در هر پستی که احساس نیاز کنیم بازیکن جذب می‌کنیم، آن هم با توجه به سهمیه‌ای که سازمان لیگ قائل شده است. البته تا اینجای کار بازیکنانم بسیار خوب و باانگیزه ظاهر شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند و ما نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم.

سعداوی گفت: خوشبختانه شناخت بسیار خوبی نسبت به ساسان انصاری داریم و او بسیار باانگیزه و با پتانسیل تمرین می‌کند و همین نوید روزهای خوب پیش‌رو را برای ما دارد. همچنین باید بگویم اسماعیل شریفات هم که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش آماده شده است و امیدوارم فردا شروع تازه‌ای برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان عنوان کرد: واقعیت این است که در دو بازی که در اهواز بازی را به آن‌ها واگذار کردیم مستحق شکست نبودیم ولی درس‌هایی که باید از این دو شکست می‌گرفتیم و تجربه لازم را هم کسب کردیم و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشیم و آغاز خوب‌مان هم از بازی با سایپا رقم بخورد و امیدوارم که تماشاگران تیم را حمایت کنند. باید بگویم از اینکه آن‌ها همیشه پیگیر تیم هستند شرمنده آن‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم که سربلند باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید