آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/۲۹خرداد

جی پلاس/ پرونده خریدهای ویسی چگونه به پایان رسید

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با جذب دنیل نوروزی و سیدینهو، سپاهان دیگر ورودی جدیدی نخواهد داشت و پرونده خریدهای زردپوشان در فصل نقل و انتقالات به پایان رسید. آرش افشین با استقلال به توافق رسید

آرش افشین مهاجم پیشین ملوان بندر انزلی که فصل پیش در این تیم توپ می‌زد و نیم‌فصل دوم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، صبح امروز با مسئولان استقلال به توافق رسید و سپس به همراه دیگر بازیکنان استقلال در تست پزشکی شرکت کرد.

حضور رضایی در پرسپولیس منتفی شد

پندار خمارلو در مورد آخرین وضعیت انتقال کاوه رضایی به پرسپولیس در جمع هواداران حاضر در جلوی در این باشگاه اظهار داشت: صحبت‌های نهایی را با این بازیکن انجام دادیم، اما به ما گفتند برای او از دانمارک پیشنهاد خارجی آمده است. وی افزود: ما همچنان منتظریم تا رضایی پاسخ نهایی خود را اعلام کند. اگر چه ما با رضایی صحبت‌های نهایی‌مان را انجام داده‌ایم و چنانچه به دانمارک نرود پرسپولیسی خواهد شد. قرارداد سه بازیکن پرسپولیس فسخ شد سیدعلی فاطمی، مرتضی قدیمی‌پور و امیرعباس آیینه‌‌چی سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس امروز با حضور در سازمان لیگ و ثبت فسخ قرارداد توافقی خود، از این باشگاه جدا شدند. سه بازیکن نفت از این تیم جدا شدند امروز همین‌طور امیرارسلان مطهری، رضا علیاری، محمد دانشگر و محمدسعید براویه بازیکنان نفت تهران نیز با فسخ قرارداد از نفت جدا شدند. کامکار از ذوب آهن جدا شد احمدامیر کامدار بازیکن ذوب‌آهن نیز با ثبت فسخ قرارداد توافقی خود از این تیم اصفهانی جدا شد. حسن‌زاده به ماشین سازی پیوست پیرو مذاکرات مدیران عامل باشگاه ماشین سازی و ذوب آهن و توافق بین طرفین، رضایت نامه مسعود حسن زاده بازیکن تیم ذوب آهن برای پیوستن به ماشین سازی تبریز صادر شد. به این ترتیب مسعود حسن زاده بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان نیز به جمع شاگردان رسول خطیبی پیوست. توافقات اولیه مبعلی با باشگاه صبای قم ایمان مبعلی بازیکن فصل پیش نفت تهران بعد از مذاکره با باشگاه صبای قم، با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده و قرار است ظرف امروز و فردا قرارداد خود را با صبای قم نهایی کند. پیش از این گفته می‌شد مبعلی در لیست دوم علیرضا منصوریان سرمربی استقلال قرار دارد. مبعلی در حالی در آستانه حضور در صبای قم قرار دارد که گفته می‌شد به خاطر تکلی که روی پای علی دایی در دوران حضورش در تیم فولاد خوزستان زده بود، مورد غضب وی قرار گرفته و تا مدتها به تیم ملی هم دعوت نمی‌شد! پیشنهاد جدید استقلال به ذوب آهن برای جذب قاسم حدادی فر پس از پاسخ منفی علیرضا منصوریان در مورد معامله دو بازیکن از استقلال با حدادی فر از ذوب آهن به نظر می‌رسد مذاکرات متوقف نشده و همچنان برای رسیدن به راه حل نهایی ادامه دارد. از باشگاه ذوب آهن خبر می رسد که باشگاه استقلال پیشنهاد معامله به این شکل کرده که یکی از بازیکنان تازه جذب شده را بعلاوه مبلغی پول به ذوب آهن بدهد و به جای آن حدادی فر را بگیرد. البته باشگاه استقلال همچنان با امید ابراهیمی هم در ارتباط و مذاکره است و اگر امید ابراهیمی که بازیکن آزاد است و با سپاهان و تراکتورسازی در حال مذاکره است به نتیجه نهایی نرسد با استقلال قراردادش را تمدید می کند. خریدهای ویسی با خرید یک بازیکن برزیلی به پایان رسید با جذب دنیل نوروزی و سیدینهو پرونده خریدهای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به گفته سایت این باشگاه به اتمام رسید. ایران پوریان قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کرد محمد ایران پوریان که یکی از بهترین بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی بود، پس از نشستی که با مصطفی آجورلو مدیرعامل سرخپوشان تبریزی داشت قراردادش را با این تیم برای فصل آینده تمدید کرد.

دیدگاه تان را بنویسید