ستاره سابق فوتبال جهان با تمجید از پیشرفت های تیم ملی انگلیس از این تیم به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی در یورو خبر داد.

جی پلاس، یورو ۲۰۱۶ از چند ساعت دیگر در کشور فرانسه شروع خواهد شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت ها در ۶ گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت تا قهرمان اروپا برای چهار سال آینده مشخص شود. در این بین تیم ملی انگلیس یکی از بزرگان همیشه ناکام در این جام بوده است که هیچ قهرمانی را در این رقابت ها تجربه نکرده است. با این حال فرم خوب آنها در این جام انگلیسی ها را امیدوار کرده است که در یورو ۲۰۱۶ طلسم شکنی کنند و به قهرمانی برسند.

پله برترین بازیکن قرن اخیرا به حمایت از تیم ملی انگلیس پرداخته است و درباره شرایط این تیم گفت: تیم ملی انگلیس تیم خوبی است که بازیکن بزرگی چون وین رونی کاپیتانی آنها را بر عهده گرفته است.چند جوان مستعد هم در تیم ملی این کشور وجود دارد. به خوبی می دانم می دانم در گذشته آنها در تورنمت های مختلف خوب کار نکردند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند ولی در این جام به نظر من آنها تیم خوبی دارند و یکی از مستعدترین تیم ها برای قهرمانی محسوب می شوند. من از انگلیس به عنوان یک مدعی نام می برم و به نظرم در این دوره باید یک تیم متفاوتی از آنها ببینیم که با گذشته فرق کرده است و باید تاکیم کنم یورو ۲۰۱۶ بهترین فرصت برای قهرمانی انگلیس است.

برنده سه جام جهانی افزود:این فرصت فوق العاده ای است که این بازیکنان انگلیس در یک میدان بزرگ بدرخشند و خود را نشان دهند. آنها باید این فرصت را غنیمت بدانند و تمام تلاش خود را برای درخشش در یان جام به کار گیرند.

پله در ادامه به تمجید از تیم ملی اسپانیا پرداخت و گفت: معمولا زمان می برد که بازیکنانی بیایند و جای بازیکنان اصلی را در تیم ملی فرانسه بگیرند ولی این اتفاق برای این کشور خیلی زود رخ داده است و اسپانیا خیلی زود بازیکنان خیلی خوبی برای ببازیکنان قبلی خود پیدا کرده است و این من را شگفت زده کرده است. به نظرم انها ترکیب خیلی خوبی دارند. اینیستا به تیم ملی در خطز هافبک نظم می بخشد و بوسکتس در کارهای دفاعی شرکت می کند و فابرگاس و سیلوا نیز به کمک انها در خط هافبک حضور دارند.

پله در پایان از تیم ملی آلمان و فرانسه به عنوان دو مدعی دیگر برای قهرمانی نام برد وگفت: فرانسه ترکیب خوبی در همه خطوط دارد. گریزمان این فصل در اتلتیکو نمایش خیلی خوبی داشت و در کنار او پوگبا نیز توانسته است درخشش خوبی داشته باشد. باید ببینیم نظم دیدیه دشان می تواند ازر این استعدادها استفاده کند یا خیر.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید