پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به منصوریان توصیه می‌کنم که خیلی به مردم وعده ندهد چون ما عادت داریم خوش استقبال و بد بدرقه باشیم.

جی پلاس، حسن روشن در خصوص اینکه سرانجام آیا قید حضور در آکادمی استقلال را زد یا خیر؟ گفت: فردا قرار است به دیدار افشارزاده بروم و با او صحبت کنم. در این مدت خیلی تحمل کردم و به احترام شخص او بارها به حرفش گوش کردم ولی احساس می‌کنم قضیه خیلی طولانی شده و خوبیت ندارد که هم اسم من مطرح باشد و هم از طرف دیگر در آکادمی کار خودشان را انجام دهند.

وی در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از حضور علیرضا منصوریان در استقلال چیست؟ گفت: علیرضا منصوریان مربی جوان و آینده‌داری است ولی من به او توصیه‌هایی دارم. اول اینکه توصیه می‌کنم الان خیلی در خصوص آینده استقلال صحبت نکند. او بهتر است تیمش را ببندد و بعد تفکراتش را پیاده کند و بعد از آن در مورد استقلال و قول‌ و قرارهایش حرف بزند.

روشن تاکید کرد: شنیده‌ام او گفته هدف استقلال برنده شدن در دربی است ولی این حرف‌ها تکراری است و مظلومی هم همین حرف‌ها را می‌زد. منصوریان بهتر است الان قول به مردم ندهد و دقیق‌تر صحبت کند. مردم خیلی باهوش هستند و همین وعده و وعیدها باعث می‌شود منصوریان زیر سوال برود. او ریسک کرده که در این شرایط به استقلال آمده و خودش سرد و گرم چشیده است ولی حرف من را به عنوان بزرگ‌تر قبول کند که ما ایرانی‌ها سرآمد خوش‌استقبالی و بدبدرقه بودن هستیم.

پیشکسوت تیم استقلال با بیان این جمله که هیات مدیره فعلی معضل اصلی باشگاه استقلال است،‌ گفت: عدم تفاهم در هیات‌مدیره این باشگاه مشهود است و به نظرم این باشگاه باید در ساختار مدیریتی اصلاح شود. من مطمئن هستم این هیات‌مدیره نزد بازیکنان هم از احترام خاصی برخوردار نیست. اگر منصوریان به این هیات‌مدیره تکیه کند که قطعا خراب می‌شود. به نظرم اصلی‌ترین جای باشگاه دچار مشکل است که باید این مشکلات حل شود تا هوادار استقلال بیشتر از این ضربه نبیند.

روشن در خصوص اینکه برخی از بازیکنان باتجربه استقلال با وجود اینکه قرارداد نداشتند در لیست مازاد قرار گرفتند، گفت: اتفاقا در این یکی دو روز خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند و از دوستانم شنیدم برهانی و عمران‌زاده با وجود اینکه قرارداد نداشتند در سایت باشگاه استقلال در لیست مازاد قرار گرفتند. من زمانی که در امارت بودم چنین چیزهایی را در آن زمان ندیدم چه برسد به الان.در آنجا اگر بازیکنی را نمی‌خواستند خیلی محترمانه صدایش می‌کردند و می‌گفتند با هر تیمی که می‌خواهی مذاکره کن اما در اینجا رفتارها همانطور که گفتم شامل خوش‌‌استقبال‌ بودن و بد‌بدرقه شدن است.

وی تاکید کرد: من چندبار با افشارزاده صحبت کردم و هر بار به او چیزی گفتم افشارزاده با صراحت گفت خبر ندارد! ظاهرا افشارزاده نمی‌داند که روی سایت باشگاه استقلال چه مطلبی نوشته می‌شود. اینها همه ضعف مدیریت است. من برای افشارزاده احترام خاصی قائل هستم ولی اگر او خبر ندارد که در مجموعه‌اش چه می‌گذرد یک نوع ضعف است و اگر خبر دارد و نمی‌گوید کار درستی نیست. بهتر بود با این نفرات رفتار بهتری می‌شد و خیلی راحت آنها را صدا می‌کردند و می‌گفتند تیم سال بعدشان را انتخاب کنند. شخصیت‌شان هم زیر سوال نمی‌رفت. برای بازیکنی مثل آرش برهانی که به اعتقاد خودشان ۹ سال در این تیم بازی کرده و بهترین گلزن این باشگاه است این رفتار قطعا قابل تحمل نیست. کاش طوری رفتار می‌کردند که این بازیکنان بعدها از استقلال به خوبی صحبت کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان صحبت‌هایش درخصوص اینکه سرمربی جدید آبی‌پوشان اعلام کرده تحمل مظلومی را ندارد و اگر احساس کند کسی با او تیمش همسو نیست او را به هواداران معرفی می‌کند، گفت: اگر منصوریان این کار را بکند خیلی کار درستی می‌کند، البته قلعه‌نویی و مظلومی هم از این بگم بگم‌ها زیاد داشتند ولی بعدا نه تنها حرف نزدند بلکه بعد از گذشت چند سال تازه در صحبت‌هایشان کد می‌دهند. ما چیزهایی در این باشگاه دیده‌ایم و از این روزگار خیلی بیشتر از منصوریان تجربه داریم. امیدوارم منصوریان به حرفی که زده عمل کند و مطمئن باشد در این راستا ما هم از او حمایت می‌کنیم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید