کاپیتان سال‌های دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به دعوت کارلوس و باشگاه مذکور برای حضور در بازی خیریه موسوم به مسابقه کلاسیک وارد برنابئو شده است.

جی پلاس، رائول گونسالس که با مدیرعامل کنونی باشگاه رئال مادرید مشکل دارد و بین او و تیم پرس، اختلافات شدیدی وجود دارد، شب گذشته آمریکا را به مقصد مادرید ترک کرد و امروز صبح نیز وارد برنابئو شد.

رائول در واکنش به سوال خبرنگاران درباره نیت او از حضور در رئال مادرید گفت: قصد خاصی ندارم، بازگشتم به برنابئو به دعوت باشگاه بوده، من که نمی‌خواستم به مادرید بیایم. اصراری هم ندارم، مردم به من لطف دارند و البته شعارهای تحریک کننده آنها حتی اگر به سود من باشد باعث ناراحتی من خواهد شد. مدیران باشگاه تصور می‌کنند که این شعارها سفارشی است در حالی که من حتی فرصت فکر کردن به دغدغه‌های آنها را هم ندارم. من سفیر لالیگا در جهان هستم و بیش از ۴ آکادمی بزرگ فوتبال در آمریکا و ۳ آکادمی بزرگ فوتبال در امارات را مدیریت می‌کنم. مربیگری یا مدیریت برای من محال یا رویایی نیست اما عجله‌ای برای بررسی آن در رئال مادرید ندارم.

دو تیم فوتبال رئال مادرید و آژاکس امروز دیدار موسوم به مسابقه کلاسیک را در برنابئو برگزار کرده و یاد کرایف فقید را گرامی خواهند داشت.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید