مدافع پیشین اسپانیا و رئال مادرید، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران را مردی بزرگ و صاحب اندیشه توصیف کرد.

جی پلاس، میشل سالگادو در حالی که برای رسیدن به فرودگاه امام خمینی (ره) عجله داشت تصریح کرد: از میهمان نوازی ایرانیان بسیار ممنونم. این سومین بار است که به کشور شما می‌آیم. اگر بی‌نظمی بوده به خاطر عجله من به خاطر بازگشت است چرا که ترافیک کاری عجیبی دارم. از همه کسانی که مرا دعوت کردند و در این مدت از من پذیرایی کردند،‌ ممنونم.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که نظرش درباره کارلوس کی‌روش چیست؟ گفت: او مرد بزرگی است و صاحب اندیشه. فوتبال شما خوش‌شانس است که چنین مربی‌ای در اختیار دارد. از او نهایت استفاده را بکنید.

از میشل سالگادو پرسیده شد که رئال مادرید این روزها را چگونه ارزیابی می‌کند. وی با اشاره به شکست اخیر بارسلونا مقابل والنسیا گفت: رئال مادرید حق دارد به قهرمانی فکر کند. رئال مادرید خانه من است و با هر پیروزی آن خوشحال و با هر شکستش غمگین می‌شوم. صدر جدول لالیگا پیچیده شده و چرا نباید به قهرمانی فکر کنیم.

او درباره زیدان گفت: شک ندارم که موفق خواهد شد. او چون زیدان است موفق هم هست.

از سالگادو درباره امنیت ایران پرسیده شد و او در پاسخ به این سوال گفت: همه چیز ایده‌آل است. هیچ مشکلی نیست. شما خودتان بر این نکته اشراف دارید که یکی از امن‌ترین کشورها هستید؟

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید