علیاری در اولین گام شکست خورد/ پیروزی لوپز مقابل بلال ماخوف

نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در نخستین مصاف خود مقابل حریف مجارستانی شکست خورد و برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد که این احتمال بسیار ضعیف است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،در ادامه رقابت‌های دومین روز از کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۵ که در لاس وگاس آمریکا در جریان است مهدی علیاری نماینده سنگین وزن ایران در نخستین مصاف خود رودر روی بالینت لام دارنده مدال طلای جوانان جهان از مجارستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد.

حریف علیاری در دور بعد باید با صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی الاصل آذربایجان ودارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی مصاف کند.از نکات جالب توجه در این وزن رویارویی بلال ماخوف از روسیه و دارنده مدال برنز جهان و میاین لوپز کوبایی که هفت مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد در دور نخست بود که این مبارزه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود لوپز به پایان رسید.

علیاری به تازگی و برای نخستین بار در سنگین وزن تیم ملی کشتی گرفت و با صلاحدید کادر فنی از ورن ۹۸ کیلوگرم به این وزن آمد.

پیش از این و در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف الکساندر ماکسیموویچ از صربستان رفت و موفق شد ۵ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. در این وزن ۳۱ نفر وزن کشی کرده اند و کشتی گیران کرواسی، بلغارستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین و ازبکستان در گروه بیابانگرد قرار دارند.

در ادامه این رقابت‌ها حمید سوریان فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و سپس در مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی باید به مصاف ری بر خوزه رودریگز از ونزوئلا برود و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیر‌ان فنلاند و پرتغال خواهد رفت.

همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز یوسف قادریان در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف ژیونگ بی مک مور از کشور ساموآ برود که در صورت برتری با برنده مبارزه کشتی‌گیر‌ان کره جنوبی و مراکش دیدار خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید