نعمت الهی: هفته دیگر تکلیفم معلوم می شود

هافبک دفاعی ملی‌پوش فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید از دو هفته‌ قبل از باشگاه پر‌سپولیس با او تماس گرفته و عنوان کردند که برانکو خواهان جذب اوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید عزت اللهی با اشاره به این که از حدود دو هفته‌ قبل از طرف باشگاه پر‌سپولیس با او تماس گرفته‌اند و درخواست برگزاری جلسه‌ حضوری برای مذاکره داشته‌اند، اظها‌ر کرد: برانکو از باشگاه خواسته است که من را جذب کنند بنا‌بر‌این از من خواستند تا با آنها وارد مذاکره حضوری شوم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: من هم اکنون در انزلی به سر می‌برم و تا اوایل هفته‌ آینده تکلیف پیشنهادهای خارجی‌ام مشخص می‌شود.

این بازیکن فصل گذشته اتلتیکومادرید درباره پیشنهادهای خارجی‌اش و به ویژه‌ پیشنهاد ارائه شده از باشگاه ختافه به او، بیا‌ن‌ کرد: مذاکرات با باشگاه ختافه انجام شده و قرار است که آنها یکسری امکانات را در اختیار من قرار دهند. در حال بررسی شرایط باشگاه ختافه هستم و در صورت فراهم شدن مسائل در نظر گرفته شده تا اوایل هفته‌ آینده تکلیفم را با این تیم و سایر پیشنهادهای خارجی‌ام مشخص خواهم کرد.

عزت اللهی ا‌دا‌مه‌ داد: چند پیشنهاد جدی از تیم‌های باشگاهی روسیه و ترکیه نیز ارائه شده است که همانند پیشنهاد ختافه جدی هستند. به‌ هر‌ حال تا اوایل هفته‌ آینده تکلیف مذاکره‌ام با باشگاه‌های خارجی مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با تیم‌های باشگاهی اروپایی به توافق نرسی، پای میز مذاکره با باشگاه پر‌سپولیس خواهی نشست، نیز خاطر‌ نشان کرد: من تا اوایل هفته‌ آینده در انزلی هستم و پس از آن تکلیف پیشنهادهای خارجی‌ام مشخص خواهد شد. در صورتی که با آنها به توافق نرسم با پر‌سپولیس وارد مذاکره می‌شوم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید