قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران برگزار می شود

مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمان مردان آسیا ۲۰۱۵ روز چهارشنبه دوم اردیبشت در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۹ تا ۱۷ مردادماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می‌شود. در این رقابتها ۱۷ تیم شرکت خواهند کرد و قرعه‌کشی این رقابت ها روز دوم اردیبهشت ماه با حضور دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در هتل آزادی تهران برگزار خواهد شد.

شانریت دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود. وی روز دوم اردیبهشت ماه در قرعه کشی این مسابقات شرکت می‌کند و سوم اردیبهشت ماه نیز تهران را ترک خواهد کرد.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در دو سالن ۱۲ هزار نفری و سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. هتل آزادی تهران محل اقامت تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و چهار سالن (دو سالن آکادمی المپیک، خانه والیبال و سالن بانک کشاورزی) نیز برای تمرینات تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

تیم ملی والیبال ایران قهرمانی در دو دوره متوالی (۲۰۱۱ و ۲۰۱۳) را در پرونده کاری خود دارد و خود را برای قهرمانی در این دوره از مسابقات نیز آماده می کند. تیم ملی کشورمان قبل از حضور در این رقابت ها در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ شرکت می کند و با تیم‌های روسیه، آمریکا و لهستان در گروه دوم هشت تیم برتر هم‌گروه است.

دیدگاه تان را بنویسید