جمعی از زنان فعال و فرهیخته حوزه زن و خانواده و فعالان مؤسسات مردم نهاد در کشورهای آفریقایی فرانسوی زبان الجزایر، تونس، سنگال و فرانسه با حضور در حسینیه جماران از این مکان بازدید کردند.

به گزارش جی پلاس، زنان فعال و فرهیخته حوزه زن و خانواده و فعالان مؤسسات مردم نهاد در کشورهای آفریقایی فرانسوی زبان از کشورهای الجزایر، تونس و سنگال و کشور فرانسه، به منظور شرکت در دانش افزایی شجره طوبی، ویژه بانوان فرهیخته مسلمان، در کشورمان حضور دارند.

پنجمین دوره دانش افزایی شجره طوبی، امروز چهارشنبه (سوم دیماه ۹۳)، به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد. هدف از برگزاری این دوره، ارتقای جایگاه زنان مسلمان و فرهیخته و آشنایی آنان با دیدگاه اسلام درباره زن و خانواده و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان است. این دوره تا هشتم دی ماه ادامه دارد و طی آن مباحثی از جمله نظام حقوقی زن در اسلام، زن در آیات و احادیث، رسانه و سبک زندگی اسلامی، نقد و بررسی اسناد بین المللی زنان و فمینیسم اسلامی، مهارت های زندگی، عفاف و حجاب در اسلام، حقوق بشر، عرفان های جدید، عفاف و حجاب در غرب و جریان های نوظهور در جهان اسلام توسط اساتید ایرانی به ۲ زبان فارسی و فرانسه، ارایه خواهد شد. منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید