بسیاری از جرایم در کشور رو به کاهش است

فرمانده نیروی انتظامی از روند رو به کاهش بسیاری از جرایم در کشور خبر داد و گفت: سایر دستگاه‌ها باید نیروی انتظامی را در اجرای مأموریت‌ها یاری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین اشتری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با آیت‌الله العظمی نوری، با اشاره به شعار امسال پلیس که «اقتدار، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» است، اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف نیروهای انتظامی است.

وی گفت: برنامه‌های بسیاری برای هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است که می‌توان به معرفی چهره پلیس، افزایش آمادگی و تبیین رسالت‌های این نیرو اشاره کرد. فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نهاد گستردگی و متنوع‌ترین مأموریت‌ها را در بین دیگر سازمان‌ها در کشور دارد، افزود: با مشارکت مردم و کمک آنها وظایف خود را بهتر انجام می‌دهیم و پیشگیری اجتماعی را بر انتظامات مقدم می‌دانیم. وی تصریح کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری فضای معنوی در میان نیرو‌های انتظامی تقویت یافته است به گونه‌ای که بیش از ۱۵ هزار نفر حافظ قرآن در میان نیرو‌های انتظامی وجود دارد. سردار اشتری برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی را از دیگر اقدامات انجام شده نام برد و گفت: در سال جاری ۴۶ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی برای شرکت در کلاس‌های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم داوطلب شده‌اند. وی ادامه داد: نیروی انتظامی به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد و با استقلال خود جایگاه محبوبی در میان مردم و مسئولان پیدا کرده است. فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: سعی شده تا نیرو‌های انتظامی رفتاری در شأن مردم داشته باشند و امیدواریم اگر خلأ و مشکلی وجود دارد به زودی رفع نماییم. وی از روند رو به کاهش جرایم اظهار خرسندی کرد و افزود: سایر دستگاه‌ها باید در اجرای مأموریت‌ها، نیرو‌های انتظامی را یاری کنند. منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید