با مسواک دوربین‌دار به تماشای تمیز شدن دندان‌هایتان بنشینید! شرکت Prophix به‌تازگی مسواک برقی خلاقانه‌ای با نام Onvi ساخته که به وسیله آن قادرید هنگام مسواک زدن درون دهانتان را مشاهده کنید و به ساده‌ترین و بهترین روش دندان‌هایتان را تمیز کنید.

به گزارش جی پلاس، در حالی که دندان‌پزشکان ممکن است به شما توصیه کنند از مسواک برقی به جای مدل دستی معمولی استفاده کنید، باز هم به کمک مسواک برقی نمی‌توانید دندان‌های خود را ۱۰۰ درصد تمیز کنید. هرچه رو به جلو می‌رویم، تکنولوژی دنیای پیرامون ما، اشیا، ابزارآلات، لوازم خانگی و... در زندگی ما نقش بیشتری ایفا می‌کند و انسان روزبه‌روز به تکنولوژی وابسته‌‌تر از گذشته می‌شود. تکنولوژی اکنون به دنیای مسواک‌های برقی هم رسیده و قرار است مسواک زدن را، مانند دیگر کارها، برایمان راحت‌تر کند. Prophix محصولی از شرکت Onvi است که همه قابلیت‌های مسواک برقی ساده را دارد، با این تفاوت که درون آن یک دوربین تعبیه شده است که تمام لحظه‌های مسواک زدنتان را ثبت می‌کند و به صورت زنده، یا همان Real-Time، در آیفون به شما نشان می‌دهد که دقیقا کدام قسمت دندانتان را تمیز می‌کنید.

کنار دوربین این مسواک، که توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و عکس‌برداری با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل را دارد، یک LED پرنور نیز جای گرفته تا هنگامی که مشغول فیلم‌برداری درون دهانتان است جزئیات را بهتر به شما نشان دهد. این دوربین کمک شایانی به شما می‌کند تا هنگام مسواک زدن قسمت‌هایی را مشاهده کنید که به طور عادی انسان نمی‌تواند ببیند و درنتیجه دندان‌ها و لثه‌هایتان را بهتر تمیز کنید. علاوه بر آن، می‌توانید از قسمتی از دندان که درد می‌کند عکس بگیرید و به دکتر خود نشان دهید یا برایش از طریق اینترنت بفرستید.

قیمت مسواک Onvi قریب به ۴۰۰ دلار است، ولی به نظر می‌رسد اگر مسئولیت مسواک زدن درست و باحوصله را خودتان به‌خوبی به عهده بگیرید، دیگر به پرداخت هزینه برای خرید این محصول، که قیمت بالایی هم دارد، نیازی نیست.

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید