پس از توقف تولید پژو ۲۰۷ در سال ۱۳۹۱، این هاچبک شهری جمعوجور با تغییراتی، دوباره به خط تولید ایران خودرو برگشت.
به گزارش جی پلاس، راهاندازی مجدد خط تولید پژو ۲۰۷ بخشی از غرامت پژو به ایران خودرو بود که حدود ۱۱ میلیون یورو برای فرانسویها هزینه داشت. در نمای خارجی ۲۰۷ شاهد تغییر در فرم چراغهای جلو و عقب هستیم. به چراغهای جلو یک ردیف لامپ LED ابرویی اضافه شده است و در عقب ضمن تغییر در طراحی داخلی چراغها، لامپهای LED نیز به چشم میخورد.
در کابین مهمترین تغییر اضافهشدن صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانهای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان است. به لطف دکمههای نصب شده برروی فرمان امکان کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز فراهم است. از دیگر امکانات کابین میتوان به دوربین دید عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVDمجهز به پورت USBو آینههای جانبی برقی اشاره کرد.
در بخش پیشرانه تغییری در آن ایجاد نشده است و ۲۰۷ جدید با همان پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 به مصاف رقبا میرود. در فاز اول عرضه، تنها با گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه میشود و فعلا خبری از تیپ اتومات آن نیست. رنو ساندرو، برلیانس H320 و امویام ۳۱۵ اگرچه از نظر ابعادی کمی از ۲۰۷ بزرگترند اما به لحاظ قیمتی مهمترین رقبای آن در بازار خواهند بود.
آنهایی که در تابستان امسال در پیشفروش ۲۰۷ جدید شرکت کردند حداکثر تا یکماه دیگر خودرویشان را تحویل میگیرند. در دعوتنامه این مشتریان قیمت تسویه حساب معادل ۴۱.۹ میلیون تومان اعلام شده است. اما برای آنهایی که همچنان میل به خرید این هاچبک دارند، ایران خودرو هماکنون پیشفروش عادی ۲۰۷ جدید را از آذرماه آغاز کرده است. در این طرح که جزییات آنرا در جدول زیر مشاهده میکنید، سود مشارکت ۲۲% و سود انصراف نیز ۲۰% است. مبلغ مابه التفاوت نیز در زمان دعوتنامه مشخص میشود.
رنگهای موجود | یک ودیعهای | دو ودیعهای | |||
مبلغ ودیعه | تحویل | ودیعه اول | ودیعه دوم (۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۶) | تحویل | |
سفید/خاکستری مشکی/نقرهای | ۲۰ میلیون تومان | خرداد۹۶ | ۱۵ میلیون تومان | ۵ میلیون تومان | تیر۹۶ |
دیدگاه تان را بنویسید