ال‌جی ، خود را برای پرده‌برداری از دو مانیتور UltraWide جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ در نمایشگاه IFA 2016 برلین آماده می‌کند.

به گزارش جی پلاس، ال جی دو مدل جدید از مانیتورهای فوق عریض خود در سایزهای ۲۱:۹ اینچی و ۳۸ اینچی را در برلین معرفی کرد.

مدل ۳۸UC99 که با پنل IPS ارائه شده است رزولوشنی برابر با ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل یا همان QHD دارد. این مانیتور مجهز به پورت USB Type-Cاست. این پورت به کاربر امکان می‌دهد تا محتوا و اطلاعات و همین طور دستگاه‌های دیگری نیز تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ به‌طور هم‌زمان متصل شوند. این مانیتور از قابلیت‌هایی برای سفارشی کردن صفحه‌نمایش برخوردار است که تنها با چند کلیک ماوس در دسترس قرار می‌گیرد و تنظیمات رنگ سفارشی‌شده با نرم‌افزار کنترل آسان روی صفحه Onscreen Control و My Display Preset ذخیره شود.

مدل دیگر ۳۴UC79G است که اولین مانیتور منحنی جهان با فرکانس ۱۴۴ هرتز است و از کنتراست و زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است. این مدل مخصوص عاشقان بازی طراحی شده و می‌تواند تجربه لذت بخشی را در هنگام بازی برای کاربر ایجاد کند. این مانیتور ترکیبی از سرعت ریفرش بسیار بالا با کاهش مات شدن حرکات Motion Blur Reduction یک میلی ثانیه‌ای است. مانیتور جدید ال‌جی تصاویر یکپارچه‌ای را در هر زاویه ای نمایش می‌دهد. قابلیت Black Stabilizer کنتراست رنگ فوق‌العاده واضحی دارد و بینندگان می‌توانند سوژه‌های تاریک‌تر که در جاهای دور از تیررس چشم مخفی شده‌اند را شکار کنند. قابلیت Dynamic Action Sync نیز تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون هیچ درنگی از بازی‌های پرسرعت لذت ببرند

و در آخر اینکه قابلیت AMD FreeSync که تجربه بازی روان را بدون شکست تصویر امکان‌پذیر می‌کند برای این مدل در نظر گرفته شده است.

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید