مستحکم ترین اسمارت فون های بازار

اسمارت فون ها همواره در معرض ضربه، نفوذ آب و غبار قرار دارند که ممکن است مشکلاتی جدی برای آنها پدید آورد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، از این‌رو در نظر است با نگاهی به روی دیگر سکه گوشی‌های هوشمند، گوشی‌هایی که تاب تحمل سخت‌ترین آسیب‌های فیزیکی را دارند، معرفی شوند.
Galaxy Xcover ٣
این گوشی اندرویدی که اسفند سال گذشته به بازار معرفی شد، در مقابل گردوخاک، ‌آب و ضربات مقاوم است. افسوس که از لحاظ سخت‌افزاری نمی‌توان زیاد روی این محصولِ جان‌سخت سامسونگ حساب باز کرد. اما باز هم با توجه به قیمتی که دارد، به‌خوبی از عهده انجام کارهای روزمره گوشی‌های همراه امروزی برمی‌آید. گلکسی ایکس کاور قیمتی معادل ۳۰۰ دلار دارد.
CAT S٥٠
استاندارد IP٦٧ در ساخت این گوشی اعمال شده و استانداردهای G٨١٠ که مختص محصولات نظامی است، در این محصول در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش گوشی کَت اس ۵۰ با انگشت‌ خیس هم تعامل نشان می‌دهد و فناوری بهبود کیفیت صدا باعث می‌شود حین تماس‌های تلفنی، صدای اطراف فیلتر شود. چیپست اسنپ‌دراگون SoC٤٠٠ در کنار پشتیبانی از شبکه مخابراتی G LTE٤ و باتری دوهزارو ٦٣٠ میلی‌آمپر ساعتی به‌همراه دوربین هشت مگاپیکسلی با صفحه‌نمایشی که از رزولوشن ۱۲۸۰در۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، مشخصات فنی این گوشی مقاوم را تشکیل می‌دهد. شرکت سازنده قیمتی معدل ٤٥٩,٤٤ دلار را برای این محصول خود در نظر گرفته است.
Sonim XP٦
گوشی‌های هوشمند بسیار کمی در بازار یافت می‌شود که از استاندارد IP٦٩ پشتیبانی کنند، سونیم ایکس‌پی۶ یکی از آنهاست. این استاندارد باعث شده تا این گوشی، مقاومت خوبی در برابر آب و گردوغبار از خود نشان دهد. سونیم ایکس‌پی۶ قیمتی معادل ٥٤٤,٩٩ دلار دارد.
Kyocera Brigadier
این گوشی هوشمند در مقابل افتادن از ارتفاع و خیس‌شدن نیز به‌راحتی تاب می‌آورد. دوربین هشت مگاپیکسلی به‌همراه اسنپ‌دراگون SoC٤٠٠ و باتری سه‌هزار و صد میلی‌آمپری در کنار صفحه‌نمایش ٤,٥ اینچی، مشخصات اصلی این گوشی ۳۹۹ دلاری را تشکیل می‌دهد.
Plum Gator Plus
این گوشی برای افرادی است که به‌دنبال محصولی سخت‌جان و ارزان می‌گردند. عمر طولانی باتری، ضدآب‌بودن و تحمل ضربه‌های فیزیکی، از نکات بارز این گوشی است. شرکت سازنده، صفحه‌نمایشی ٣,٥ اینچی با پردازنده دو هسته‌ای که در فرکانس ١.٣ گیگاهرتز کار می‌کند را به‌همراه دوربین پنج مگاپیکسلی برای این محصول خود در نظر گرفته است. همان‌طور که ذکر شد، این گوشی قیمت چندانی ندارد و با ١٣٣.٧٦ دلار به فروش می‌رسد.
Conquest S٦
محصول بعدی این فهرست را محصولی سخت‌جان با پشتیبانی از استاندارد IP٦٨ از آنِ خود کرده است، این گوشی اندرویدی باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد و به پردازنده چهار هسته‌ای MT٦٧٣٢ مجهز است. داخل این گوشی ۲۹۰ گرمی، چیپست چهار هسته‌ای MT٦٧٣٢ که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد، در کنار یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی جای گرفته است. این گوشی قیمتی معادل ۳۲۵ دلار دارد.
Galaxy S٦ active
این گوشی در کنار ظاهر زیبایی که دارد، با توجه به پشتیبانی از استاندارد IP٦٨ می‌توان آن را در فهرست گوشی‌های جان‌سخت بازار قرار داد. گلکسی اس۶ اکتیو می‌تواند در عمق ١,٥ متری، ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. استفاده از شیشه گوریلا گلس۴ نیز باعث شده‌ است صفحه‌نمایشی داشته باشد که به این راحتی‌ها خش برنمی‌دارد. سامسونگ برای این محصول خود از لحاظ سخت‌افزاری چیزی کم‌ نگذاشته است. صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰در۲۵۶۰ پیکسل به‌همراه دوربین ۱۶ مگاپیسکلی در قسمت عقب و دوربین پنج مگاپیکسلی در قسمت جلو با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات اصلی سخت‌افزاری این محصول سامسونگ را تشکیل می‌دهد.
منبع: روزنامه شرق

دیدگاه تان را بنویسید