معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی مرکز نوآوری علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا بهمن ماه این مرکز افتتاح خواهد شد.

به گزارش جی پلاس،‌ غلامرضا ذکیانی گفت: مرکز نوآوری علوم انسانی در یکی از ساختمان های خوابگاه های این دانشگاه که تغییر کاربردی داده شده است در حوالی بزرگراه جهان کودک و در ۵ طبقه راه اندازی می شود.

او افزود: این مرکز تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و تاکنون ۱۷شرکت دانش بنیان حوزه علوم انسانی این دانشگاه درخواست کرده اند تا در این مرکز مستقر شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: در این مرکز به دنبال تجاری سازی ایده های نوآورانه در حوزه علوم انسانی هستیم چراکه در کشور به این موضوع توجه جدی نشده است.

ذکیانی بیان کرد: در برخی رشته های علوم انسانی مانند مدیریت و روانشناسی ایجاد شرکت های دانش بنیان مرسوم است اما ایجاد شرکت در دیگر رشته های این حوزه مرسوم نیست که ما برنامه داریم در این مرکز زمینه راه اندازی شرکت های دانش بنیان در تمامی حوزه های علوم انسانی را فراهم کنیم.

او بیان کرد: دانشجویان حوزه علوم انسانی باید به سمتی حرکت کنند تا بتوانند کاربردی سازی این علم را در جامعه نهادینه کنند.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید