سال آینده (۲۰۱۶) موتورسیکلتی ساخته می شود که بسیاری معتقدند موتورسیکلت آینده است!

به گزارش جی پلاس، این موتورسیکلت جذاب و فوق مدرن توسط یک طراح سوئیسی طراحی شده و قرار است برنامه ساخت آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شود.

طراح عنوان Feline One (گربه یک) را برای این محصول خلاقانه انتخاب کرده که بدون شک انتخابی هوشمندانه و متناسب بوده است.

این موتورسیکلت ۸۰۱ سی سی از نوع سه سیلندر بوده و جالب اینکه ۱۷۰ اسب بخار قدرت دارد یعنی قدرتمندتر از برخی خودروهای مدرن امروزی!

نوع خاص طراحی ساختاری این موتورسیکلت به گونه ای است که جدای از توجه به فاکتور زیبایی و جذابیت، ویژگی ضد واژگونی از جلو را نیز به آن داده است. با این حال مهمترین ویژگی این محصول جدید قیمت آن است: ۲۸۰ هزار دلار که آن را در زمره گران قیمت ترین موتورسیکلت های جهان قرار می دهد.

موتورسیکلت

قرار است تنها ۵۰ دستگاه از این موتورسیکلت ساخته شود که با توجه به قیمت هنگفتی که دارد هر یک از این ۵۰ خریدار باید از جمله ثروتمندترین انسان های روی زمین باشند.

بدنه این موتورسیکلت از تیتانیوم ساخته شده و این درحالی است که از فیبر کربنی در بخش های جلویی آن استفاده شده است. ترکیب هوشمندانه این مواد سبک و بسیار مستحکم موجب شده تا وزن این موتورسیکلت تنها ۱۵۵ کیلوگرم باشد!

موتورسیکلت

اطلاعاتی که در صفحه نمایشگر ویژه این موتورسیکلت نمایش داده می شود نیز در نوع خود جالب توجه است، اطلاعاتی نظیر دمای لحظه ای تایرهای جلو و عقب و همچنین زاویه ای که موتورسیکلت با زمین در هر لحظه دارد. توجه به این مورد موتورسیکلت ران را از احتمال زمین خوردن آگاه می سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید