۳۱ جشنواره موسیقی فجر؛

«دلم گرفته» به کاوه یغمایی تقدیم شد

لینک کوتاه کپی شد

طرفداران سیروان خسروی در هفتمین شب برگزاری جشنواره موسیقی فجر به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رفتند و کنسرتی با کمترین تاخیر، مختصر و مفید را تجربه کردند.

جی پلاس، ۲۷ بهمن مصادف با هفتمین شب برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در بخش پاپ میزبان سیروان خسروی بود. «تو خیال کردی بری» آغازگر این کنسرت بود که با استقبال روبرو شد و «آره» به خاطر ملودی شادش مورد توجه حاضران بود.

«من عاشقت شدم»، «عاشقتم» و «کجایی تو» دیگر قطعه هایی بودند که توسط این خواننده اجرا شد. با توجه به اینکه اغلب خواننده های پاپ بخشی از خواندن ترانه را معمولا و حتی بیش از معمول به حاضران واگذار می کنند اما شب گذشته علی رغم صدای گرفته و سرماخورده، سیروان خسروی جزو معدود خواننده هایی بود که ترانه ها را کامل می خواند.

قطعه معروف «بارون پاییزی»، «بی قرار»، «اگه تو مال من نیستی»، «ساعت ۹» و «به همین زودی» دیگر ترانه هایی بودند که شب گذشته توسط این خواننده اجرا شد. سیروان خسروی بعد از تشکر از مسئول نور، جلوه های ویژه، صدابردار، مدیربرنامه، ارشاد و مدیریت سالن سپاس ویژه از خبرنگاران و عکاسانی داشت که در شب های برگزاری موسیقی فجر تلاشی مضاعف دارند.

بعد از خواندن قطعه های «نه نرو»، «دوستت دارم» «یه روزی میای» خسروی در معرفی اعضای گروهش گفت: یاشا حکیمی نوازنده کیبورد، مجید پروریان نوازنده گیتار بیس، نریمان نعیمی نوازنده ساکسیفون، علی طاهایی نوازنده درامز، علیرضا ثنایی و امیر دانایی نوازنده گیتار الکتریک من را در این اجرا همراهی کردند. این خواننده همچنین از اپلیکیشن هایی خبر داد که طرفدارانش می توانند از آن طریق در جریان برنامه های کنسرتش قرار بگیرند.

سیروان خسروی بعد از اجرای ترانه «خاطرات تو» یکی از قدیمی ترین قطعه هایش را به نام «دلم گرفته» را اجرا و آن را به کاوه یغمایی که در نسخه اصلی با گیتار نواخته بود تقدیم کرد. این خواننده با «دوست دارم زندگی رو» از طرفدارانش خداحافظی کرد.

نورپردازی قابل توجه سالن، پخش کلیپی از حضور هنرمندان برای حمایت از طرح محسنین، آمد و شدهای قبل از اجرا به خاطر تعیین جای خوب برای مادر سیروان خسروی و اجرایی با کمترین تاخیر و پایان به موقع از حاشیه های این برنامه بود.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید