کریم لک‌زاده در نیمه نخست امسال دومین فیلم بلند خود را با نام «کله سرخ» کارگردانی می‌کند.

جی پلاس، کریم‌ لک‌زاده، کارگردان سینما درباره جدیدترین پروژه کاری خود گفت: در اسفند سال گذشته پروانه اجازه فعالیت به عنوان کارگردان فیلم اول از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برایم صادر شد و پیش از آن مجوز کارگردانی فیلم ویدیویی داشتم.

وی افزود: هم‌اکنون نیز مشغول مذاکره با یکی از تهیه‌کنندگان برای ساخت فیلمنامه‌ای نوشته خودم با عنوان «کله سرخ» هستم و امیدوارم که در نیمه نخست امسال آن را جلوی دوربین ببرم.

این فیلمنامه‌ نویس و کارگردان درباره موضوع فیلمنامه «کله سرخ» اظهار کرد: «کله سرخ» داستان مردی است که پس از سال‌ها به زادگاه خود برگشته و در جستجوی گذشته‌اش است.

لک‌زاده در پایان از اکران فیلم «قیچی» در تابستان امسال در گروه سینمایی «هنر و تجربه» خبر داد.

«قیچی» نخستین فیلم بلند سینمایی کریم لک‌زاده است که سال گذشته با تهیه کنندگی احسان فولادی فر و بازی عباس غزالی، سروش صحت، محمد‌رضا داود‌نژاد، سونیا سنجری، مونا محمود‌زاده، بهزاد دورانی، کمال هاشمی، فهیمه شریفی، ستاره رضایی و رابعه مدنی ساخته شد و برای نخستین بار در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«قیچی» قصه شخصیتی را روایت می‌کند که از تهران گریخته و به قصد خروج از کشور به جنوب می‌رود. بیشتر سکانس‌های این فیلم در جزیره هرمز جلوی دوربین رفته است.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید