مجموعه آثار رسول صدرعاملی در یک بسته رونمایی می‌شود

مجموعه آثار رسول صدرعاملی شامل ۱۳ فیلم به همت موسسه رسانه‌های تصویری تهیه شده و در روز دوشنبه ۳۰ شهریور در موزه سینما رونمایی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موسسه رسانه‌های تصویری با هدف حمایت از آثار برجسته فیلمسازان مطرح سینمای ایران و به جهت حفظ و نگهداری این آثار تحت عنوان «مجموعه» اقدام به تهیه مجموعه آثار رسول صدرعاملی کرده است.

از این مجموعه در مراسمی که با حضور هنرمندان، مسئولان و اصحاب رسانه در تاریخ دوشنبه ۳۰ شهریور، ساعت ۱۸:۳۰ در موزه سینما برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

مجموعه آثار رسول صدرعاملی شامل ۱۳ اثر است که به جز فیلم سینمایی خونبارش که صدرعاملی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته و مستند «مساحت زندگی» که روایتی از فعالیت ها و حضور او در سینمای ایران است، تمامی آثار این مجموعه توسط صدرعاملی، در مقام کارگردان و بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۸۹ تولید شده است.

خونبارش (۱۳۵۹)، رهایی (۱۳۶۱)، گلهای داودی (۱۳۶۳)، پاییزان (۱۳۶۶)، قربانی (۱۳۷۰)، سمفونی تهران (۱۳۷۷)، دختری با کفش های کتانی (۱۳۷۷)، من ترانه پانزده سال دارم (۱۳۸۰)، دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۲)، ‌شب (۱۳۸۵)، هرشب تنهایی (۱۳۸۶)، زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۹) و مستند مساحت زندگی (۱۳۹۲) عناوین سیزده اثری است که در مجموعه فوق قرار دارد.

تمامی آثار این مجموعه با کیفیت بسیار مناسب و به سه زیرنویس فارسی، عربی و انگلیسی تولید شده است.

موسسه رسانه های تصویری پیش از این نیز مجموعه آثار کارگردانانی همچون رسول ملاقلی پور، مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی کیا و کیومرث پوراحمد را تهیه کرده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید