با آماده شدن یک مجموعه محبوب مستند، اعلام شده دیوید اتنبرو گوینده مشهور بریتانیایی که با صدای فراموش‌نشدنی خود مستند «سیاره زمین» را در ذهن مردم حک کرد در قسمت دوم آن نیز حضور خواهد داشت.

جی پلاس، دیوید اَتِنبرو مسئولیت روایت سریال تاریخ طبیعی «سیاره زمین ۲» را بر عهده دارد که در رخداد فروش بین‌المللی بی‌بی‌سی وُرلدواید که سه‌شنبه در لیورپول برگزار شد، به خریداران بین‌المللی ارایه شد. بی‌بی‌سی ورلدواید که بازوی بازرگانی این شبکه بریتانیایی است، پیش از نمایش این مستند ۶ قسمتی به ۷۰۰ خریدار بین‌المللی، قرارداد فروش آن را با بعضی مناطق امضا کرده است.

این سریال که با همکاری بی‌بی‌سی، بی‌بی‌سی آمریکا، زد دی اف آلمان و فرانس تلویژنز در فرانسه ساخته شده تا به حال توسط شبکه‌های اس‌وی‌تی سوئد، دی‌آر دانمارک و مدیاست ایتالیا خریداری شده است. این سریال یک دهه پس از «سیاره زمین» که خیلی خوش‌نقد درآمد و به بیش از ۲۳۰ منطقه جهان فروخته شده بود، از راه می‌رسد.

اتنبرو در لیورپول حاضر شد تا در رخداد نمایش فیلم شرکت کند. گفته می‌شود مستند «سیاره زمین ۲»، در «نمادین‌ترین شاخصه‌های زیستگاه‌ها و راه‌های خارق‌العاده‌ای که حیوانات با استفاده از آن‌ها در این زیستگاه‌ها زنده می‌مانند» به اکتشاف می‌پردازد.

گانتون می‌گوید: ۱۰ سال پس از اینکه «سیاره زمین» شگفتی‌های دنیای طبیعی را با کیفیت اچ‌دی به بینندگان نشان داد حالا «سیاره زمین ۲» از راه رسیده که همه چیز را تغییر می‌دهد. این مستند که با کیفیت یو‌اچ‌دی فیلمبرداری شده، از نظر گستره و جاه‌طلبی حماسی خود بی‌رقیب است. این تجربه‌ای حقیقتا خارق‌العاده خواهد بود و به مخاطبان، بینشی خاص از خارق‌العاده‌ترین مکان‌ها و حیوانات سیاره‌مان می‌دهد.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید