نشست اکران خصوصی فیلم مستند بانو قدس ایران، فردا در «تالار ایوان شمس» تهران برگزار می شود.

 

به گزارش جماران، نشست اکران خصوصی فیلم مستند «بانو قدس ایران، روایتی متفاوت از ناگفته های زندگی همسر امام خمینی(ره)» برگزار می شود.

غلامعلی اصغریان«مدیرعامل موسسه عروج فیلم» در گفت و گو با خبرنگار جماران ، درباره این مراسم گفت: نشست فردا با غلامعلی رجایی«پژوهشگر تاریخ انقلاب» و سخنرانی مصطفی رزاق کریمی نویسنده و کارگردان، علی علایی نویسنده و منتقد سینما برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در نشست فردا، علاوه بر اهالی رسانه، جمعی از همکاران معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و برخی از همکاران دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور خواهند داشت. طبق معمول در ابتدای این نشست، فیلم مذکور به نمایش در خواهد آمد و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم برگزار خواهد شد. 

بنابراین گزارش، نشست اکران خصوصی فیلم مستند بانو قدس ایران، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، از ساعت ۱۸ در «تالار ایوان شمس» واقع در ابتدای بزرگراه کردستان تهران برگزار می شود.

از اعضای بیت امام راحل نیز برای حضور در این نشست دعوت شده است.

بانو قدس ایران فیلمی به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و تهیه کنندگی «مؤسسه عروج فیلم» است. این فیلم در روز چهارم جشنواره «سینما حقیقت» روی پرده رفت و با استقبال پرشور تماشاگران روبرو شد و سانس ویژه را نیز به خود اختصاص داد و در نهایت توانست با نامزدی در پنج رشته، عنوان بهترین فیلم جشنواره مستند سینما حقیقت را کسب کند.

نام قبلی این فیلم سینمایی «بانو؛ خدیجه ثقفی» بوده‌است و با نگاهی متفاوت به زندگی و زمانه بانو خدیجه ثقفی معروف به قدس ایران در شصت سال زندگی مشترک با امام خمینی(س) می‌پردازد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.