چندی پیش گزارشی از یک در‌گیری مسلحانه در روستای عبدالرب‌آباد از توابع بخش شال، در اختیار پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 7نفر با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به‌نام مجید محمدرضایی که عضو جدید شورای شهر شال بود، درگیر شده‌اند.

به گزارش جماران، مهاجمان در جریان این درگیری با اسلحه شکاری به سوی عضو جدید شورای شهر شال شلیک کرده و از صحنه متواری شده بودند. به‌دنبال این حادثه ‎فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل شد اما به‌علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد. با مرگ وی، پرونده جنایی پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان جست‌وجوی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش شروع کردند. این پرونده به علت عضو شورای شهر بودن مقتول می توانست از انگیزه های متعدددی برخوردار باشد و همین مسئله موضوع را حساس تر کرده بود. درنهایت با تحقیق از شهود،  2متهم که سلاح در دست آنها بود شناسایی و دستگیر شدند.

آنها در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی و ملکی با مقتول عنوان کردند. به‌دنبال اعترافات آنها، کارآگاهان پلیس استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی، ‌متهمان فراری دیگر این پرونده را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، چندین اسلحه نیز کشف شد. حال آنکه متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها به شلیک گلوله به سوی مقتول و جنایت اقرار کرد. 

در همین رابطه سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اعلام کرد: با بررسی شواهد و تحقیقات از شهود حاضر در صحنه متهمان به نام‌های (م- ا) و (ا- م) که سلاح در دست آن‌ها بود، شناسایی و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس استان، هفت متهم متواری دستگیر همچنین متهم (م- ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

وی افزود: ‎متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند‎.

همچنین سید محمد علی موسوی، رئیس دادگاه عمومی بخش شال نیز  با اشاره به پرونده قتل عضو جدید شورای شهر شال به خبرگزاری میزان گفت: متهمان پرونده قتل عضو جدید شورای شهر شال شناسایی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

وی در تشریح جزییات این خبر تصریح کرد: روز پنج شنبه هفته گذشته در یک نزاع متهمان این پرونده با شلیک گلوله منجر به قتل عضو جدید شورای شهر شال شدند.

وی افزود: علت درگیری اختلافات مالی بوده است که در این رابطه قاتل اصلی دستگیر و تحقیقات تکمیلی از پرونده ادامه دارد.

 با وجود این که متهمان علت قتل را انگیزه مالی عنوان کرده اند ولی امکان انگیزه های دیگر و ارتباط اختلاف مالی قاتل و مقتول به عضویت وی در شورای شهر دور از تصور نیست. به نظر می رسد پرنده نیازمند تحقیقات بیشتری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.