اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار جماران، محمد علی نجفی، وزیر سابق آموزش و پرورش پیامی را خطاب به معلمان کشور صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه که در اختیار جماران قرار داده شده، آمده است: اکنون در آستانه انتخابی بزرگ و موثر در سرنوشت همه مردم کشورمان هستیم . شما به عنوان یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار در تصمیم های اجتماعی مردم میهن اسلامی مان هستید و اعتماد کثیری از آنان را به واسطه عملکرد و جایگاه معلمی بدست آورده اید. 

در ادامه ی این بیانیه آمده است: تلاش و کوشش بی دریغ شما در طول روزهای تبلیغات انتخابات که با آگاه سازی توده مردم و روشنگری آنان نقش والا و موثری ایفا نمودید ، مایه افتخار همه دلسوزان این سرزمین کهن است . 

این بیانیه می افزاید:خواسته های قانونی و تلاش در جهت تحقق قانون مند آنها نیازمند استمرار دولتی قانونمند و عقلانیت گراست و جناب آقای دکتر حسن روحانی که باور و عملکردشان بیانگر توجه جدی به تعلیم و تربیت و عنایت ویژه به جایگاه آموزش و پرورش در رشد و توسعه کشور می باشد اکنون مورد وثوق قاطبه فرهنگیان بوده و اینجانب شهادت می دهم که در طول دوره دولت یازدهم با همه کاستی ها و گرفتاری های بازمانده از دولت های قبل ، تلاش چشمگیری برای رفعت بخشیدن به جایگاه معلمان و فرهنگیان در زمینه های مختلف مادی و معنوی انجام داد و اکنون نیز اعلام نموده اند که آموزش و پرورش اولویت ایشان در دولت دوازدهم خواهد بود و انشاالله با تلاش و همت شما معلمان و فرهنگیان دلسوز و علاقمند مشکلات آموزش و پرورش را از طریق ایجاد کمپین ملی پیگیری مطالبات معلمان با عضویت تمام فرهنگیان و اینجانب به درستی شناسائی و جمع بندی و تا حد حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد تا انشاالله معضلات به تدریج مرتفع شده و آموزش و پرورش توسعه یافته ای را در آینده شاهد باشیم.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.  

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.