هیئت امنای مصلی بزرگ امام خمینی اصفهان بعداز ظهر امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تشکیل جلسه داد.

به گزارش جماران در این جلسه که در محل مصلی اصفهان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، استاندار، شهردار اصفهان و جمع دیگری از مسئولان استان و مصلی این شهر حضور داشتند.
دکتر رسول زرگر استاندار اصفهان در گفت و گو با جماران در تشریح مصوبات این جلسه اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم اصفهان از دولت پیگیری چند پروژه نیمه تمام استان از جمله مصلی بزرگ امام خمینی اصفهان بود که بیش از 2دهه است ساخت آن به طول انجامیده و این امر به هیچ عنوان در شان مردم و کارشناسان حاضر در این پروژه نیست، لذا در بدو ورود به اصفهان از این پروژه بازدید کرده و به این نتیجه رسیدم که دلیل تاخیر ساخت مصلی عدم تشکیل جلسات هیئت امنای آن است.
وی یاداور شد: هیأت امنای پروژه مصلی قبلا تشکیل شده بود، اما به دلیل اختلاف نظر حقوقی آن طی 2 سال گذشته جلسه ای نداشت؛ اما با پیگیری های 3 ماهه اخیر هیأت امنای این پروژه امروز با حضور 11 عضو از 13 عضو آن به ریاست یادگار گرامی حضرت امام (س) تشکیل شد.
استاندار اصفهان در خصوص مصوبات این جلسه گفت : در این جلسه هیأت مدیره، حسابرس و خزانه دار انتخاب شدند و حسابهای سال، گزارش ساخت و برنامه های آینده پروژه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
زرگر یادآور شد در خصوص برنامه مالی مصلی تصویب شد که از طریق فروش املاک متعلق به مصلی منافع لازم تامین شود.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز، همچنین هیأت مدیره موسسه فرهنگی مذهبی مصلی بزرگ امام خمینی اصفهان تشکیل شد، افزود: امروز به مرحله ای رسیدیم که تمام مسئولان پروژه انتخاب شده اند و کمیته ای دائمی نیز تشکیل شد تا تمام تصمیمات کارشناسی لازم، در آن اتخاذ شده و در جلسه هیأت امنا تصویب شود.
زرگر در پایان از حضور یادگار امام، امام جمعه اصفهان، وزیر جهاد و کشاورزی و سایر حضار در جلسه هیأت امنا برای سفر به اصفهان و اتخاذ تصمیمات در هیأت امنا تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.