پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در آستانه بیست‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س)؛

فراخوان دومین جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» که همزمان با بیست‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، این جشنواره که به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، اهدافی چون معرفی ابعاد معنوی و شخصیتی امام (ره)، نمایش جلوه‌های حضور علاقه‌مندان امام (ره) در مراسم‌های بزرگداشت ایشان، نمایش محبوبیت حضرت امام (ره) نزد مردم و تجلیل از هنرمندانی که در ترسیم سیمای حضرت امام(ره) به مردم نقش داشته‌اند را دنبال می‌کند.

موضوع این جشنواره، «سیمای امام» و «امام و مردم» است و در دو بخش عکس و پوستر برگزار خواهد شد.

شرکت در این جشنواره برای همه علاقمندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

همچنین هر هنرمندی می‌تواند حداکثر 3 پوستر 50 در 70 سانتی‎متر را به دبیرخانه جشنواره ارایه کند.

در هر کدام از بخش‌های عکس و پوستر، نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخارو بیست میلیون ریال جایزه نقدی؛ نفر دوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو پانزده میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو ده میلیون ریال جایزه نقدی را دریافت خواهد کرد.

بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه هم به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ یک میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

آثار برگزیده علاوه بر آنکه به صورت یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد، بر روی پرتابل‌های سازمان زیباسازی به عنوان یک نمایشگاه شهری به وسعت تهران و همچنین گالری‌های خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.

رسول صدرعاملی، امیرعلی جوادیان و مجید دوخته‌چی‌زاده، داوران بخش عکس دومین جشنواره «دل‌دیده» هستند و احمدرضا دالوند، علی وزیریان و مسعود نجابتی، آثار رسیده به بخش پوستر را داوری خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه ۱۳۹1 است و نیمه اول خرداد ماه 1391 در خانه هنرمندان ایران و پرتابل‌های شهری تهران، آثار برگزیده به نمایش درخواهند آمد.

تکمیل فرم شرکت در جشنواره و نیز بارگذاری عکس‌ها با حجم پایین، در وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی www.deldideh.com امکان‌پذیر خواهد بود و تلفن 88912578 پاسخگوی سوالات احتمالی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.