فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی صبح امروز در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(س) ضمن اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، حجت الاسلام و المسلمین ابو تراب بهرامی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نیز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان های حضرت امام خمینی (س) به ایراد سخنرانی پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس موظف است برای حفظ جان،مال و ناموس مردم همت گمارد گفت: ما در حال حاضر نیازمند به باز تعریف امنیت و بازشناسی تهدیدات هستیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما دیگر نمی توانیم با روش های سنتی و قدیمی به مصاف تهدیدات جدید و مدرن برویم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: فضای مجازی ، رسانه ایی و تهاجم فرهنگی امکان تاثیر قرار دادن افکار عمومی را در اختیار این صاحبان این رسانه ها قرار داد که دشمنان تلاش می کنند با استفاده از این ابزارها اقدامات خود را اجرا نمایند.

وی در ادامه افزود: دشمنان تلاش می کنند با تهدیدات و اقدامات امنیتی اقتصادی و فشار برای منزوی کردن ملت ما و ایجاد شکاف در بین مردم از هیچ اقدامی فرو گذار نکنند. هدف از انواع تهدیدات مدرن و جدید این است که بین اقشار مردم و نظام ایجاد شکاف کنند.

وی گفت: وقتی کار سخت تر می شود که این تهدیدات هم افزایی پیدا کنند یعنی وقتی تهدیدات روی هم جمع شوند دیگر امکان مقابله با آنان نخواهد بود.

فرمانده ناجا ضمن اشاره به بحث وحدت در جامعه اظهار داشت : وحدت در جامعه ما باید حول میراث حضرت امام و اصول و ارزش های اساسی انقلاب باشد.

سردار احمدی مقدم ضمن اشاره به حضور کارکنان نیروی انتظامی در مرقد مطهر حضرت امام (س) افزود: یکی از تلخ ترین خاطره عمر همسالان ما خبر فوت حضرت امام بود. انسان حاضر بود هر خبر ناگوار دیگری را بشنود اما این خبر را نشنود. جوانترها می توانند واکنش مردم را هم که در فیلم های مستند ببینند. می توان ما اینجا گرد هم آمده ایم تا بار دیگر با ارمان های حضرت امام (ره) پیمان ببندیم که در دفاع از انقلاب و میراث ایشان که همان مردمی بودن نظام هست با جان و دل ایستاده ایم . ما با حضرت امام پیمان می بندیم که در ادامه راه و دفاع از ولایت و مردم ایستاده ایم و دشمن شناسی خودمان را بیش از بیش تکمیل می کنیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در ادامه به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بیشترین چیزی که نیروی انتظامی در دستور کار خود قرار خواهد داد افزایش اقتدار عملیاتی در برخورد با جرایم و آسیب های اجتماعی و ارتباط با مردم برای جلب مشارکت خواهد بود.

حجه الاسلام بهرامی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز با تاکید بر اینکه حضرت امام (ره) مظهر ایمان تقوی و مردم دوستی بود تصریح کرد: ایشان برای مستضعفان و مظلومان جهان یک حامی بودند. وی در ادامه اظهار داشت : ما که در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم با حضرت امام تجدید پیمان می کنیم که هرگز در ادامه راه ایشان کوتاهی نکنیم .

وی در ادامه افزود : اگر کسی بخواهد اسلام را بشناسد که دچار اشتباه نشود باید به زندگی حضرت امام مراجعه نماید. در این مکان بستر ارزش های اسلامی ایمان به خدا و خدمت حقیقی به مردم است.

در خلال این مراسم گروه تواشیح ذکر نیز به اجرای برنامه پرداخت و در پایان نیز شرکت کنندگان پس از اقامه نماز جماعت ظهر با حضور در مزار شهدا با آرمان های متعالی آنان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.