«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند. «جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

رئیس دانشگاه جهرم از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی- پژوهشی و فناوری این دانشگاه با پارک علم و فناوری استان فارس خبر داد.

به گزارش سرویس باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جهرم، دکتر مسعود نادریان اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تفاهم‌نامه‌ای بین پارک علم و فناوری فارس و دانشگاه جهرم منعقد شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را توسعه اقتصاد دانش بنیان،گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود عنوان کرد.

دکتر نادریان گفت: همکاری در راه‌اندازی شرکت‎های فناور، کمک به اشتغال دانش‎آموختگان دانشگاهی، ایجاد بستر تبدیل علم به ثروت با تکمیل فرآیند تبدیل ایده به پدیده و ایجاد زمینه‌های مشترک برای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: به همت دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه جهرم، قرارداد پژوهشی بین دانشگاه جهرم و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص پروژه با عنوان " کنترل هوشمند توان در خطوط فشار متوسط توزیع" به امضاء رسید.

همچنین به گزارش سرویس باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دکتر مهدی مهبد معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه جهرم از دایر شدن رشته های جدید در دانشگاه جهرم خبر داد و اظهار کرد: رشته های برق، فیزیک مهندسی، مکاترونیک و کشاورزی هسته ای از جمله این رشته ها هستند.

معاون آموزشی دانشگاه جهرم افزود: دانشگاه جهرم دارای 53 نفر عضو هیئت علمی، 3هزار دانشجو و 21 رشته است.

مهبد از ایجاد گلخانه آزمایشی در پردیس دانشگاهی و تشکیل کارگاه صنایع غذایی خبر داد و گفت: نرم‌افزار"سِس" SAS در دانشگاه جهرم ایجاد می‌شود که از مزایای این نرم‌افزار، الکترونیکی شدن تمام فعالیت آموزشی، پژوهشی و ارزیابی دانشجویان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.