در این پایگاه ها خدماتی مانند ماساژ درمانی، رگ گیری، جااندازی دررفتگی ها، بادکش، پانسمان، شرینک و همچنین دارودرمانی که علاوه بر خدمات تخصصی طب سنتی در بیماری های اسکلتی عضلانی، درمان بیماری های حاد گوارشی و تنفسی ارائه می شود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به فعالیت سه پایگاه طب سنتی مرکز پزشکی حج و زیارت در سه نقطه شهر کربلا، از ارائه خدمات طب سنتی در این پایگاه ها به بیش از 20000 نفر در بازه زمانی 17 تا 24 مهرماه 98 خبر داد.

به گزارش جماران، دکتر محمود رضا فقیهی با بیان این مطلب، گفت: تیم های طب سنتی مستقر در کربلا از 17 مهر ماه در راستای خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین حسینی با 43 نفر نیروی اعزامی شامل پزشک، امدادگر و ماساژور خانم و آقا و در دو شاهراه اصلی پیاده روی شهر کربلا در دو پایگاه دائم پارک متنزه الحسین(ع)، درمانگاه ملاک السیاحی و یک پایگاه موقت در خیابان العباس، عمود 1403 مستقر شده اند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: در این پایگاه ها خدماتی مانند ماساژ درمانی، رگ گیری، جااندازی دررفتگی ها، بادکش، پانسمان،  شرینک و همچنین دارودرمانی که علاوه بر خدمات تخصصی طب سنتی در بیماری های اسکلتی عضلانی، درمان بیماری های حاد گوارشی و تنفسی ارائه می شود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار پایگاه ها که با حضور متخصصین و اساتید مجرب دانشگاهی در این رشته راه اندازی شده، شاهد استقبال بی نظیر زائران اباعبدالله الحسین(ع) فارغ از نژاد، زبان، گویش و کشورهای مختلف بوده ایم و امیدواریم به لطف الهی این خدمات به بهترین وجه ممکن به زائران، عاشقان و مشتاقان حریم قدسی سقا و سید و سالار شهیدان ارائه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.