پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه خبر داد:

ایجاد WiFi رایگان در مرز خسروی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ارتقا تمام ظرفیت‌های ارتباطی این استان برای حفظ ارتباط پایدار و ایمن زائران اربعین حسینی خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد WiFi رایگان در مرز خسروی توسط اپراتور اول، گفت: اپراتورهای اول و دوم برای ارائه خدمات به زائرین، هشت سایت پرتابل و چهار سایت ثابت در مسیر اربعین و مرز خسروی نصب کرده و ظرفیت ارتباطی خود را در این مسیر افزایش داده اند.

به گزارش جماران، شهریار بهنیا با اشاره به تلاش‌ کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود ظرفیت های ارتباطی استاد کرمانشاه، گفت: تمام ظرفیت‌های ارتباطی استان کرمانشاه برای حفظ ارتباط پایدار و ایمن ارتقا یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با بیان فعالیت های این اداره در مراسم اربعین گذشته تصریح کرد: سال گذشته با توجه به احتمال بازگشایی مرز رسمی و بین المللی خسروی، تلاش‌هایی در حوزه ارتباطات جهت تأمین و تکمیل پوشش جاده‌ای تلفن همراه در استان کرمانشاه انجام شد و امسال نیز پوشش نسل سوم تلفن همراه از ابتدای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه تا نقطه صفر مرزی برقرار می شود. 

وی با اشاره به پایش انجام شده توسط کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه اظهار کرد: این پایش از طریق درایو تست و به شیوه نقطه به نقطه در جاده‌های اصلی و مسیرهای ارتباطی استان کرمانشاه انجام و مشکلات مشخص و رفع شد.

بهنیا یادآور شد: ساختمان پست خسروی به‌ عنوان ستاد ارتباطات اربعین حسینی و با حضور اپراتورهای ثابت و سیار، مخابرات منطقه، پست، پست بانک، زیرساخت و پژوهشگاه فضایی ایران انتخاب و تجهیز شده است.

وی با اشاره به ایجاد WiFi رایگان در مرز خسروی توسط اپراتور اول، گفت: اپراتورهای اول و دوم برای ارائه خدمات به زائرین، هشت سایت پرتابل و چهار سایت ثابت در مسیر اربعین و مرز خسروی نصب کرده و ظرفیت ارتباطی خود را در این مسیر افزایش داده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: ارائه خدمات بانکی از طریق باجه و دستگاه خودپرداز توسط پست بانک و برقراری خدمات پستی به صورت شیفتی، از دیگر خدمات مالی و ارتباطی است.

وی از برقراری لینک رادیویی حمایتی بین کوه نوا و مرز خسروی و ارائه دو کر فیبر نوری به صدا و سیما برای پوشش خبری و افزایش پهنای باند در سرپل ذهاب توسط شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد و افزود: تمامی زائرین اربعین حسینی(ع) می توانند اطلاعات و نیازمندی های خود را با استفاده از تلفن گویای راهنمای زائر با شماره 3138 کسب کنند.

در پایان بهنیا به اقدامات انجام شده برای بسترسازی ارتباطات اشاره کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت هایی با مشارکت بخش خصوصی و تیم های فنی داوطلب برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه انجام داده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.