تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

یکی از مخاطبان جماران با تحریریه ما تماس گرفت و مطلبی را با این شرح مطرح کرد:

آذر ماه سال گذشته عموی من دچار سردرد و سرگیجه های شدید شد. وقتی به بیمارستان میلاد مراجعه کردیم، پزشکان این بیمارستان به ما گفتند که هیچ مشکلی نیست و نیاز به جراحی هم نیست و فقط باید نمونه برداری کنید. یکی از اقوام ما پزشکی در بیمارستان شهدای تجریش را به ما معرفی کرد و برای نمونه برداری به آنجا رفتیم. در نمونه برداری مشخص شد که در مغز بیمار ما یک تومور هست و باید پرتو درمانی انجام شود.

33 جلسه در شهر دزفول پرتو درمانی و رادیوتراپی را انجام دادیم؛ و نسبت به قبل کمی بهتر شد. ولی در قسمتی که نمونه برداری کردند جای تومور برجسته شد. وقتی او را در بیمارستان خاتم الأنبیا(ص) شوشتر بستری کردیم گفتند که آب دور تومور جمع شده است. بعد از اینکه برای تخلیه آن آب یک شیلنگ وصل کردند کمی بهتر شد.

ولی بعد از نوروز امسال مجددا به دلیل عوارض ناشی از بیماری قدرت دو پا و یک دست خود را از دست داد. یعنی غیر از دست راست، بقیه دست و پای او از کار افتاد. بعد از ام.آر.آی پزشکان متوجه شدند که تومور به نخاع بیمار ما سرایت کرده است.

بیمار ما تنها 40 سال سن دارد و دارای یک فرزند دختر پنج ساله است. ما به هر دری می زنیم تا بتوانیم کاری برای او انجام دهیم و بالای سر خانواده اش بماند. اگر هر هزینه ای هم داشته باشد ما مهیا می کنیم. ولی پزشکان می گویند هیچ کاری نمی شود برای ایشان انجام داد و فقط می توانیم از طریق پرتو درمانی معالجه ایشان را پیگیری کنیم.

این در حالی است که مرکز گامانایف ایران به ما گفتند به خاطر تحریم ها نمی توانیم قطعات دستگاه های خودمان را وارد و بیماران را درمان کنیم. هزاران نفر در صف درمان قرار دارند. ولی به خاطر اینکه ایران تحریم است و ما نمی توانیم قطعات این دستگاه ها را به کشور وارد کنیم، پزشکان از درمان بیمار ما قطع امید کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.