گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سرپرست بیت تاریخی امام(س) در خمین اعلام کرد:

بازدید 27 هزار مسافر نوروزی از زادگاه حضرت امام در خمین

از 29 اسفند 97 لغایت 16 فروردین 98 مجموعا 26 هزار و 987 نفر از مسافرین و گردشگران نوروزی از بیت و زادگاه تاریخی حضرت امام در خمین بازدید کردند.

سرپرست بیت و زادگاه حضرت امام در خمین اعلام کرد: در تعطلات نوروزی ابتدای سال 98 حدود 27 هزار نفر از بیت و زادگاه تاریخی معمار انقلاب اسلامی در خمین بازدید داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد رضوی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص میزان استقبال مسافرین نوروزی از  بیت و زادگاه حضرت امام در خمین اظهار داشت: زادگاه معمار انقلاب اسلامی پذیرای بسیاری از گردشگران نوروزی بود که طی روزهای 29 اسفند ماه 97 لغایت 16 فروردین ماه سال 98 از ساعات اولیه صبح تا بعد از غروب آفتاب به شهر خمین سفر کردند. در این ایام مجموعا 26 هزار و 987 نفر از بیت و زادگاه حضرت امام در خمین بازدید داشتند.

سرپرست بیت و زادگاه حضرت امام در خمین در خصوص خدمات ارائه شده توسط این مجموعه به بازدیدکنندگان گفت: در کنار همکاران ما که برای راهنمایی مسافران و گردشگران بازدید کننده از بیت و زادگاه تاریخی امام خمینی(س) حضور داشتند، بسته های فرهنگی شامل بروشورهای معرفی مجموعه، کتاب و منشورات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و همچنین سی دی های زندگینامه و مجموعه آثار امام در میان این عزیزان صورت گرفت. همچنین برگزاری نمایشگاه عکس «یاد ایام» با موضوع سیر زندگی حضرت امام نیز از دیگر برنامه های این ایام آشنایی بهتر بازدیدکنندگان این مجموعه با امام خمینی(س) بود که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.