ماموران نیروی انتظامی و شهرداری تهران با استقرار در تقاطع اصلی خیابان ولیعصر(عج)، از بساط چینی دستفروشان، جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار جماران، صبح امروز دوشنبه 6 اسفند 1397، ماموران نیروی انتظامی و شهرداری تهران با استقرار در تقاطع اصلی خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا انقلاب، از بساط چینی دستفروشان، جلوگیری کردند.

این در حالیست که ماموران حتی مانع توقف هرگونه موتورسیکلت و خودرو در این مسیر شده و از مغازه داران می خواهند تا وسایل بیرون از مغازه خود را جمع آوری کنند.

ممانعت از بساط چینی

گفته می شود این طرح قرار است تا فرارسیدن سال نو در تمامی تقاطع های پر تردد شهر تهران اجرایی شود.

بنابر گفته یکی از ماموران شهرداری که جلیقه آبی با شعار «یار مهربان شهر» بر تن داشت، این طرح روزانه از ساعت 8 الی 21 اجرا خواهد شد و امروز نخستین روز اجرای آن بوده است.

ممانعت از بساط چینی

پیش از این حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران و ارائه دهنده طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در گفت و گو با خبرگزاری ها گفته بود: طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در راستای حمایت از حقوق شهروندان و نیز دستفروشان ارائه شد و به دنبال این است که با رسمیت دادن به مشاغل سیار از جمله دستفروشان و ون‌ها، فعالیت آنها به نحوی شود که مزاحمت برای دیگر شهروندان نشود و جلوی سودجویی‌های احتمالی نیز گرفته شود.

در همین حال ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران نیز در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه از مخالفین طرح جدید درباره ساماندهی دستفروشان است، گفته است: سال 1385 قانون دیگری درباره ساماندهی دست فروشان وضع شده بود و باید در نظر گرفت تصویب قوانین پی‌ در پی، کمکی به حل موضوعات شهری نمی‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.