نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی معتقد است حق مستقل از تمام جناح ها و افراد است و باید به آن احترام گذاشت.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در صحبت های خود در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به اهداف روابط عمومی مبتنی بر حق و دید بازتر تاکید کرد.

مسعود پزشکیان گفت:" در قرآن آیه ای داریم که خداوند به پیغمبر (ص) می گوید:" قل امنا بالله و انزل علیکم ... لا نفرق بین احد منکم." این آیه می گوید تمام انبیا، همه یک چیز گفته اند و آن تسلیم شدن در مقابل حق و عدالت است."

او ادامه داد:" ما باید بدانیم که برای کجا کار می کنیم. اگر چشممان فقط یک بخش و یک جناح را ببیند فقط می توانی با آن ارتباط بگیری. روابط عمومی برای چه جایی است؟  هر مقدار که ببینی همانقدر می توانی بدست بیاوری. می شود همه را دید و با همه دنیا ارتباط برقرار کرد. این کار روابط عمومی است که روابط را بهتر و عمیق تر کند و بتواند با تمام دنیا ارتباط برقرار کند."

نایب رئیس اول مجلس در ادامه گفت:" ما در مجلس آیه (والجتنبوا الطاغوت...) را به دیوار زده ایم. این آیه می گوید اگر کسی در مقابل ظلم سر خم نکند باید به او بشارت داد. به کسی که تمام حرف ها را می شوند و بهترین را انتخاب می کند. آن  هایی که ذهن و نگاه بسته ندارند و محدود  نمی بینند."

پزشکیان ادامه داد:" واقعا ما در روابط عمومی این طور رفتار می کنیم یا صرفا به دنبال غالب کردن جنس یا خدمتخودمان هستیم؟ دنیا امروز به دنبال این است که ببیند مخاطب یا مشتری چه میخواهد و همان را به او ارائه کند اما ما اگر خودمان را حق مطلق بدانیم نمی توانیم با مخاطب ارتباط بگیریم و نگاه محدودمان اجازه این کار را نمی دهد. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند".

نایب رئیس مجلس در ادامه به نقش روابط عمومی اشاره کرد و گفت:" اگر امروز قدرت ها نمی توانند به راحتی رفتار ظالمانه خودشان را ادامه دهند، بخاطر قدرت رسانه ها و روابط عمومی است. نهادهایی که نباید بگذارند هیچ کسی در دنیا بخاطر تفکر خاصش مورد ظلم قرار بگیرد و نتواند نظراتش را ارائه کند."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.