سیدمحمد عابدی روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: این میزان اعتبار برای 30 طرح عمرانی و خدماتی هزینه شده که اجرای پنج طرح توسعه شبکه برق، آبرسانی به روستای آلمالو، ساخت مدرسه 6 کلاسه روستای آلمالو از توابع بخش قطور،22 طرح عمران روستایی و طرح های عمران شهری قطوراز جمله این طرح ها به شمار می رود.
وی ادامه داد: علاوه بر این طرح ها، عملیات اجرایی احداث پل غیر همسطح جاده خوی به قطور رازی نیز با اعتبار 30 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
وی بیان کرد: بهره برداری از طرح تعریض جاده خوی - سلماس به طول 12 کیلومتر یکی از مهم ترین پروژه های این شهرستان در هفته دولت است که این جاده حداکثر تا 15 شهریور ماه سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.
عابدی گفت: طرح گازرسانی به سه روستا، آبرسانی به پنج روستا، آبیاری 546 هکتار زمین کشاورزی، طرح هادی در هفت روستا و افتتاح سه مدرسه از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی روستایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور مسوولان و مدیران ادارات و سازمان ها، دیدار با خانواده های معظم شهدای دولت، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کارمندی و شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های فرهنگی و ورزشی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خوی است.
هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه / سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت/ ادامه می یابد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.