علی مکرمی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز کارمند افزود: با پرداخت این تسهیلات و راه اندازی و ایجاد طرح های مختلف در بخش های کشاورزی، دامداری، تولیدی، خدماتی و صنایع دستی برای 80 نفر شغل ایجاد شده است.
وی بیان کرد: هم اینک بیش از 400 طرح اشتغال زا با 150 میلیارد ریال تسهیلات درخواستی در کارگروه اشتغال فراگیر تکاب در حال بررسی است که با پرداخت این میزان تسهیلات برای 700 نفر زمینه اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه زمینه مناسب برای حضور بنیاد برکت در تکاب فراهم شده است، ادامه داد: به زودی 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا در بخش دامداری برای 300 نفر به میزان 200 تا 250 میلیون ریال توسط این بنیاد پرداخت خواهد شد.
فرماندار تکاب با اشاره به توسعه خدمات و امکانات در روستاهای این شهرستان نیز گفت: امسال در روستاهای بخش مرکزی و تخت سلیمان اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی انجام شده که اجرای طرح هادی، بهبود مسیرها، جدول گذاری و توسعه عمرانی در بیش از 50 روستا از مهمترین آنهاست.
مکرمی اضافه کرد: فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تکاب در بخش های مختلف در 14 بند تهیه و تدوین شده که از حضور سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی برای ایجاد تولید و اشتغال در این شهرستان استقبال می کنیم.
به گزارش ایرنا، در آیین گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل و قدردانی شد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.